Kako aktiviram kartico Petrol Pay Loyalty za uporabo v e-mobilnosti?
Navodila, kako našo plačilno kartico Petrol Pay Loyalty povezati z OneCharge in jo tako aktivirati za uporabo na naši polnilni infrastrukturi najdete tukaj.
V primeru, da ste imetnik poslovne Petrol kartice e-mobilnosti, je za povezavo kartice z uporabniškim računom v OneCharge potrebno izpolniti pooblastilo, ki je dostopno tukaj. Izpolnjeno in podpisano pooblastilo posredujte na elektronski naslov podpora.strankam@petrol.si.
Zakaj je Petrol klub plačilno kartico zvestobe zamenjala plačilna kartica Petrol Pay Loyalty?
Ker želimo, da je uporaba vaše plačilne kartice še bolj priročna, sodobna in vsestranska.
Prej ste lahko našo plačilno kartico uporabljali le na prodajnih mestih Petrola. Nova kartica Petrol Pay Loyalty pa omogoča plačevanje tudi drugod – v trgovinah, restavracijah, na spletu, doma in v tujini. Sprejeta je povsod, kjer sprejemajo kartice Visa. Njena uporaba je po novem tudi brezstična.
Za boljši nadzor nad porabo in še večjo preglednost lahko vse podatke o kartici spremljate kar v mobilni aplikaciji Petrol GO. Tako boste lahko s telefonom plačevali in potrjevali spletna plačila ter urejali vse, povezano s kartico. Zbirajte in pregledujte Zlate točke ter ugodnosti, spremljajte transakcije in upravljajte z limiti. Po potrebi kartico tudi zaklenite, odklenite, spremenite PIN ali pa naročite dodatno kartico.
Nova kartica ohranja vse ključne prednosti dosedanje plačilne kartice Petrol kluba – zbiranje Zlatih točk, obročno plačevanje na Petrolu do 24 obrokov brez obresti in brezplačen vstop v toaletne prostore vseh Petrolovih prodajnih mest.
Poleg tega vam kartica zdaj omogoča tudi plačevanje polnjenja električnih vozil na Petrolovi mreži lastnih in partnerskih e-polnilnic.
Kaj se zgodi, če svoje Petrol klub plačilne kartice ne nadgradim v plačilno kartico Petrol Pay Loyalty?
V tem primeru bomo vam bomo namesto plačilne kartice Petrol kluba izdali navadno Petrol klub kartico zvestobe.
S to kartico ne boste več mogli plačevati za izdelke in storitve, prav tako ne bo več mogoče obročno plačevanje. Še naprej pa boste lahko zbirali Zlate točke in koristili vse zbrane ugodnosti. Vaše obstoječe točke, ugodnosti in dobroimetje bomo samodejno prenesli na novo kartico zvestobe.
Novo kartico zvestobe boste prejeli v digitalni obliki po elektronski pošti, enostavno pa jo boste lahko dodali tudi v aplikacijo Petrol GO.
Razlike med obema karticama, plačilno in navadno kartico zvestobe, lahko preverite tukaj.
Kako naročim novo plačilno kartico Petrol Pay Loyalty?
Novo kartico Petrol Pay Loyalty lahko naročite na več načinov:
Prek spletnega obrazca – izpolnite obrazec na naši spletni strani in oddajte vlogo digitalno.
S klicem na številko 080 22 66 – naši svetovalci vas vodijo skozi postopek naročila.
Po uspešno oddani vlogi kartico prejmete po pošti na izbrani naslov.
Kdo prejme darilo ob naročilu Petrol Pay Loyalty?
Darilo je namenjeno vsem, ki kartico Petrol Pay Loyalty naročite prvič. Ob izdaji vas razveselimo z 20 € dobrodošlice na kartici in še z 20 € popusta za nakup v Petrol eShop.
Če ste plačilno kartico Petrol kluba že imeli in jo zdaj samo nadgrajujete v Petrol Pay Loyalty, do darila žal niste upravičeni. Enako velja, če vam kartico izdajamo ponovno, na primer kot nadomestno.
Ali lahko s plačilno kartico Petrol Pay Loyalty plačujem v tujini?
Da, s kartico Petrol Pay Loyalty lahko plačujete tako v Sloveniji kot v tujini – povsod, kjer sprejemajo kartice Visa. Plačevanje je mogoče na vseh prodajnih mestih, označenih z znakom Visa, ter na daljavo v spletnih trgovinah z oznako Verified by Visa. Kartica samodejno deluje pri plačilih na tujih fizičnih prodajnih mestih in v spletnih trgovinah, dodatna aktivacija za čezmejno plačevanje ni potrebna.
Pred potovanjem v tujino priporočamo, da v aplikaciji Petrol GO preverite, ali imate omogočeno mednarodno uporabo (plačila izven EU in EEA) in nastavljen zadosten limit.
Ali lahko s plačilno kartico Petrol Pay Loyalty plačujem na spletu?
Da, s kartico Petrol Pay Loyalty lahko plačujete tudi, ko gre za nakupovanje na spletu.
A pozor: za kar največjo varnost vaših transakcij boste morali spletno plačilo s kartico, ko bo to zahtevano, potrditi – tako, kot ste tega navajeni drugod, To boste storili v aplikaciji Petrol GO.
Vse, kar potrebujete za upravljanje svoje Petrol Pay Loyalty, imate na dosegu roke – v aplikaciji Petrol GO. Tam lahko kadar koli preverite podatke o kartici, pogledate zgodovino svojih transakcij, nastavite limite, kartico zaklenete ali odklenete, naročite novo ter zamenjate PIN.
Če želite urediti še kaj več – na primer posodobiti osebne podatke, spremeniti limite, preklicati kartico ali naročiti dodatne kartice – lahko zahtevek oddate neposredno v Petrol GO ali prek uporabniškega portala Moj Petrol.
Podrobna navodila, kako v Petrol GO upravljati s kartico, najdete tukaj.
Kako preverim razpoložljivo stanje na plačilni kartici Petrol Pay Loyalty?
Razpoložljivo stanje, porabo in limit na vaši kartici Petrol Pay Loyalty lahko kadar koli preverite v mobilni aplikaciji Petrol GO ali v portalu Moj Petrol.
Vse informacije so vam na voljo na enem mestu – hitro, varno in takoj.
Podrobna navodila, kako v Petrol GO do pregleda razpoložljivega stanja, najdete tukaj.
Kje lahko preverim zgodovino transakcij s plačilno kartico Petrol Pay Loyalty?
Vso zgodovino plačil s kartico Petrol Pay Loyalty imate vedno pri roki – v mobilni aplikaciji Petrol GO in v uporabniškem portalu Moj Petrol. Preprosto, varno in kadarkoli.
Kako na telefonu preveriti zgodovino transakcij, si preberite tukaj.
Zakaj je kartica Petrol Pay Loyalty boljša od nekdanje Petrol kartice elektromobilnosti?
Ker je z uporabo kartice Petrol Pay Loyalty vaša izkušnja pri polnjenju električnega vozila enostavnejša, varnejša in bolj prilagodljiva.
Kartico Petrol Pay Loyalty lahko sami dodate v svoj uporabniški račun v aplikaciji OneCharge, brez pomoči naše podpore. Nova kartica zagotavlja tudi višjo stopnjo varnosti, saj je za potrjevanje polnjenj prek aplikacije OneCharge uvedeno dvostopenjsko preverjanje. Poleg tega kartica odpravlja tehnične omejitve stare rešitve – v prihodnje boste lahko z njo polnili tudi na polnilnicah drugih upravljavcev, s katerimi bomo sklenili sodelovanje.
Kje vse lahko kartico Petrol Pay Loyalty uporabljam za polnjenje e-vozil?
Kartico Petrol Pay Loyalty lahko uporabljate za plačevanje polnjenja električnih vozil na vseh polnilnicah v Petrolovi mreži – v Sloveniji in tujini.
Kmalu bo kartica omogočala tudi plačevanje na polnilnicah drugih upravljalcev, zato bo njena uporaba še širša in bolj priročna.
Ne pozabite: preden lahko kartico Petrol Pay Loyalty uporabite za polnjenje e-vozil, jo morate najprej aktivirati v aplikaciji OneCharge. Preberite, kako.
Ali z uporabo kartice Petrol Pay Loyalty pri polnjenju e-vozila zbiram tudi Zlate točke?
Da, tudi pri polnjenju električnega vozila z zbirate Zlate točke – enako kot pri vseh drugih nakupih na Petrolu.
Vsak znesek, plačan s kartico Petrol Pay Loyalty na naši e-polnilni infrastrukturi, se samodejno pretvori v Zlate točke, ki jih lahko unovčite za popuste in druge ugodnosti v okviru Petrol kluba.
Kje nastavim ali zamenjam PIN svoje plačilne kartice Petrol Pay Loyalty?
Svoj PIN lahko preprosto nastavite ali spremenite kar na telefonu – v mobilni aplikaciji Petrol GO. Hitro, varno in brez klica ali obiska Petrola. Podrobna navodila najdete tukaj.
Poleg tega Petrol Pay omogoča spremembo PIN-a tudi na bankomatih bank, ki podpirajo storitev menjave osebne identifikacijske številke za kartice Visa.
Kako lahko spremenim limit svoje plačilne kartice Petrol Pay Loyalty?
Sprememba limita je enostavna – izberite način, ki vam najbolj ustreza:
V mobilni aplikaciji Petrol GO – hitro in priročno, kar na vašem telefonu. Navodila najdete tukaj.
Po telefonu – pokličite nas na brezplačno številko 080 22 66, kjer vam bodo naši sodelavci z veseljem pomagali.
Ko boste želeli spremeniti limit na svoji kartici, moramo v določenih primerih po zakonu preveriti vašo kreditno sposobnost. To lahko pomeni tudi, da vas bomo prosili za osebno identifikacijo na prodajnem mestu Petrola ali na sedežu družbe Petrol Pay ter preverili bonitetno oceno v sistemu SISBON. Gre za hitro in preprosto preverjanje, s katerim poskrbimo, da sprememba limita poteka varno in v skladu z zakonodajo.
Koliko stane uporaba plačilne kartice Petrol Pay Loyalty?
Letna članarina za uporabo kartice Petrol Pay Loyalty znaša samo 8,52 €.
Ta znesek se vam hitro povrne z ugodnostmi, ki jih kartica prinaša: možnost nakupov za 0 €, brezplačna šesta kava, malica ali pranje avta, četrtletne nagrade za zvestobo, brezplačen vstop v toaletne prostore na vseh Petrolovih prodajnih mestih, darila ob rojstnem dnevu in praznikih ter priložnosti za sodelovanje v nagradnih igrah.
Ali lahko s plačilno kartico Petrol Pay Loyalty dvigujem gotovino?
Ne, dvig gotovine s kartico Petrol Pay Loyalty ni mogoč. Kartica je namenjena brezgotovinskemu plačevanju – za enostavne, varne in pregledne nakupe doma in po svetu.
Kako deluje obročno plačevanje s plačilno kartico Petrol Pay Loyalty?
Z uporabo kartice Petrol Pay Loyalty lahko večje nakupe še vedno plačate na obroke – brez obresti in brez dodatnih stroškov.
Obročno plačevanje je mogoče za nakupe v vrednosti nad 20 €, pri čemer znaša najnižji znesek posameznega obroka 10 €. Izberete lahko med najmanj 2 in največ 24 obroki. Za dva obroka je tako minimalna vrednost nakupa 20 €, za 24 obrokov pa je minimalna vrednost nakupa 240 €.
Na fizičnih prodajnih mestih Petrol je obročno plačilo na voljo za naslednje skupine izdelkov:
Dodatki za čist izpuh – do 24 obrokov.
Akumulatorji – do 24 obrokov.
Zaščitna oprema – do 24 obrokov.
Pnevmatike in zračnice – do 24 obrokov.
Galanterija in tehnika – do 24 obrokov.
Lesna biomasa – do 24 obrokov.
Kopija Nova – do 24 obrokov.
Vinjete za Slovenijo – do 12 obrokov.
V spletni trgovini Petrol eShop je obročno plačilo omogočeno za vse izdelke, in sicer do 24 obrokov.
Kako ugovarjam napačnemu obračunu kartice Petrol Pay Loyalty?
Če opazite napačen obračun na svoji plačilni kartici Petrol Pay Loyalty, nam pošljite pisni ugovor na elektronski naslov reklamacije@petrol.si.
Ugovoru priložite ustrezna dokazila, kot so kopija računa, izpis transakcij ali morebitna komunikacija s prodajnim mestom. Vašo zahtevo bomo obravnavali in vas o rešitvi obvestili v najkrajšem možnem času.
Kakšno je obračunsko obdobje in kdaj zapade plačilo s kartico Petrol Pay Loyalty?
Obračunsko obdobje za plačilno kartico Petrol Pay Loyalty traja od prvega do zadnjega dne v posameznem mesecu.
Po koncu obdobja vam v začetku naslednjega meseca izdamo račun, ki vključuje vse nakupe iz preteklega meseca. Rok plačila je 25. dan v mesecu. Na primer: Za nakupe, opravljene med 1. in 30. junijem, boste račun prejeli v začetku julija, zapadel pa bo 25. julija.
Limit na kartici se sprosti po prejemu vašega plačila.
Kako lahko prekličem plačilno kartico Petrol Pay Loyalty?
Če ste kartico izgubili ali vam je bila ukradena, jo čim prej prekličite, da preprečite morebitno nepooblaščeno uporabo.
To lahko storite na dva načina:
V mobilni aplikaciji Petrol GO, kjer lahko kartico sami zaklenete ali prekličete. Kako, preverite tukaj. Preklic kartice je mogoč 24 ur na dan, vse dni v tednu.
Kako ukrepati v primeru izgube, kraje ali zlorabe kartice?
Če kartico izgubite, vam jo ukradejo ali sumite, da jo je nekdo zlorabil, nas o tem obvestite takoj – č s hitrim ukrepanjem boste najbolje zaščitili sebe in svojo kartico.
To lahko naredite na več načinov:
Prek aplikacije Petrol GO, kjer kartico lahko tudi takoj zaklenete. Preberite, kako.
S klicem na številko 080 22 66. Če kartico prijavite po telefonu, je treba prijavo potrditi tudi pisno.
Če sumite, da so bile transakcije posledica kraje ali zlorabe, prijavite dogodek tudi na pristojni policijski postaji.
Poleg tega nam oddajte pisno reklamacijo spornih transakcij. V sodelovanju z ostalimi deležniki bomo poskrbeli, da se primer čim hitreje razišče in vas obvestili o rešitvi.
Kako poravnam mesečni znesek, nastal z uporabo kartice Petrol Pay Loyalty?
Mesečni znesek, ki ste ga ustvarili z uporabo kartice Petrol Pay Loyalty, lahko poravnate na več načinov:
S SEPA direktno bremenitvijo, ki se izvede samodejno, 18. ali 25. v mesecu.
Z ročnim plačilom preko UPN naloga.
S skeniranjem QR-kode, ki jo prejmete skupaj z mesečnim obračunom.
Zakaj je bilo moje plačilo s kartico Petrol Pay Loyalty zavrnjeno?
Plačilo s kartico Petrol Pay Loyalty je lahko zavrnjeno iz več razlogov. Najpogostejši so:
Nezadosten razpoložljivi limit
Napačno vnesena ali neveljavna PIN koda
Status kartice, ki ne omogoča plačilnih transakcij (npr. kartica je potekla, zaklenjena ali preklicana)
Presežene dnevne ali mesečne omejitve porabe
Neveljavno ali nepravilno prodajno mesto
Tehnične napake v procesni infrastrukturi
Zavrnitev zaradi varnostnih ukrepov
Svetujemo vam, da stanje kartice preverite v aplikaciji Petrol GO ali v portalu Moj Petrol. Če težave ne odpravite sami, pokličite naš klicni center na številko 080 22 66, kjer vam bomo z veseljem pomagali.
Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.