Če ste v aplikacijo Petrol GO prijavljeni kot član Petrol kluba, lahko ob plačevanju zbirate Zlate točke in uživate v številnih ugodnostih – tudi v brezplačni kavi in avtopranju.
Kot člana Petrol kluba vas lahko prepoznamo ob prijavi v aplikacijo Petrol GO. A samo, če se v aplikacijo prijavite s podatki, ki ste jih vnesli ob pridobitvi Petrol klub kartice oz. z uporabniškim računom, ki ste ga ustvarili v Mojem Petrolu ali v Petrol eShop. Do vseh naših aplikacij in do spletne trgovine lahko namreč dostopate z enotnim Petrol uporabniškim računom.
Če ste se v aplikacijo prijavlili z elektronskim naslovom oz. podatki, ki so drugačni od podatkov, s katerim je povezana vaša Petrol klub kartica, vas bomo kot člana družine zvestobe prepoznali, ko v aplikacijo Petrol GO dodate Petrol klub kartico.
Kako to storite, si preberite spodaj.
Kako v aplikacijo Petrol GO dodam Petrol klub kartico?
1. Odprite aplikacijo Petrol GO in izberite ekran ‘Petrol klub'.
Na ekranu poiščite znak “Aktiviraj Petrol klub” in pritisnite nanj.

2. Izpolnite obrazec, ki se pojavi.
Vpišite svoje ime, priimek ter mobilni telefon. Pazite, da boste v obrazec vnesli podatke, po katerih vas poznamo v Petrol klubu.
3. Vnesite kodo svoje Petrol klub kartice.
V naslednjem koraku vnesite črtno kodo s hrbtne strani vaše Petrol klub kartice. Kodo pretipkajte ali jo fotografirajte. In že boste lahko uporabljali aplikacijo kot član Petrol kluba!
Če ste v obrazec vnesli Petrol Pay Loyalty, plačilno kartico Petrol kluba (s katero lahko plačujete povsod, kjer sprejemajo Viso), jo boste morali, da omogočite njeno plačilno funkcijo, v aplikaciji še aktivirati. Kako, si preberite tukaj.
4. Ustvarite lahko tudi novo, virtualno Petrol klub kartico.
Če podatkov, ki ste jih vnesli, ne prepoznamo (ne najdemo Petrol klub kartice, ki bi bila povezana z njimi), vam bomo ustvarili novo virtualno Petrol klub kartico. V aplikaciji jo lahko pričnete uporabljati takoj.
Ste ustvarili novo Petrol klub kartico, a bi želeli uporabljati že obstoječo?
Če smo vam v aplikaciji Petrol GO ustvarili novo Petrol klub kartico, vi pa ste želeli uporabljati svojo, že obstoječo, to pomeni, da ste v obrazec iz 2. koraka vpisali napačne podatke. Vanj morate namreč vnesti podatke, ki ste jih vnesli takrat, ko ste naročali svojo “staro” Petrol klub kartico.
Če ste si ustvarili novo kartico, vi pa želite v Petrol GO uporabljati staro, nam pišite na podpora.strankam@petrol.si in z veseljem vam bomo pomagali.