Znanje in podpora

Kaj je dodatna kartica Petrol Pay Loyalty in kako jo lahko naročim?

Dodatna kartica Petrol Pay Loyalty je namenjena tretjim osebam – družinskim članom ali drugim bližnjim, ki jim želite omogočiti uporabo vsega, kar plačilna kartica Petrol kluba omogoča. Preberite, kako jo naročiti.

Dodatna kartica si deli limit z osnovno kartico – kar pomeni, da dodatni imetnik koristi enake finančne omejitve kot imetnik osnovne kartice. Račun se izda na osnovnega imetnika, ki je tudi odgovoren za poravnavo vseh obveznosti, nastalih pri uporabi osnovne in dodatnih kartic.

Za vsako dodatno kartico je treba plačati tudi članarino v skladu z veljavnim cenikom.

Katere pogoje mora izpolnjevati imetnik dodatne kartice?
  • Star mora biti najmanj 15 let. 
  • Imeti mora stalno prebivališče v Sloveniji (državljani EU lahko imajo začasno prebivališče, tujci pa dovoljenje za prebivanje).
  • Ne sme imeti odprtih zapadlih obveznosti. 
  • Osnovna kartica, na katero se dodatna veže, mora biti veljavna.

Zadnja alineja pomeni da bodo, ko se izteče osnovna plačilna kartica, prenehale veljati tudi vse z njo povezane dodatne kartice – ne glede na datum izteka, ki je napisan na njih.  Če ste imeli dodatno plačilno kartico Petrol kluba, vezano na prejšnjo plačilno kartico zvestobe, in želite prejeti novo dodatno kartico za Petrol Pay Loyalty, mora najprej novo kartico naročiti osnovni imetnik. Šele nato se lahko uredi naročilo dodatne kartice.

Kako poteka naročilo dodatne kartice?

Postopek naročila dodatne kartice Petrol Pay Loyalty je zelo podoben postopku naročanja osnovne kartice – tudi tukaj gre za izpolnitev obrazca, podpis pristopnice in osebno identifikacijo na prodajnem mestu.

Postopek poteka takole:

Na sliki je prikazan grafični prikaz postopka naročanja dodatne plačilne kartice Petrol Pay Loyalty. Koraki si sledijo od leve proti desni: izpolnitev obrazca, podpis pristopnice, osebna identifikacija in izdaja kartice. Slika ponazarja celoten proces naročila na pregleden in enostaven način.

1. Izpolnitev obrazca

Ko je postopek naročila osnovne kartice dokončan, lahko kot imetnik osnovne kartice naročite še dodatne kartice – to lahko storite v posebnem spletnem obrazcu.

Do njega lahko dostopate:  

  • Prek povezave v email sporočilu ob prejemu osnovne kartice.
  • V aplikaciji Petrol GO ali v uporabniškem portalu Moj Petrol.
  • S klicem na 080 22 66, kjer vam bodo obrazec poslali po elektronski pošti.

V obrazec vnesite podatke dodatnega imetnika in priložite fotografijo osebnega dokumenta  (osebna izkaznica ali potni list dodatnega imetnika).

2. Podpis pristopnice

Ko obrazec oddate, dobita tako osnovni kot dodatni imetnik v podpis pristopnico. Podpišete jo s kodo, ki jo prejmete v SMS sporočilu.

3. Osebna identifikacija

Dodatni imetnik bo po elektronski pošti prejel kodo za identifikacijo. S kodo in osebnim dokumentom iz obrazca se mora v 30 dneh oglasiti na kateremkoli prodajnem mestu Petrola.

4. Izdaja kartice

Po uspešni identifikaciji bo dodatni imetnik prejel svojo kartico. Dodatni in osnovni imetnik sta avtomatično povezana, ko gre za zbiranje Zlatih točk. Te se z vsakim nakupom dodatne ali osnovne kartice beležijo na osnovni kartici. Več o skupnem zbiranju točk si preberite tukaj.

Ali se lahko dodatna kartica poveže z aplikacijo Petrol GO?

Dodatni imetnik lahko svojo kartico poveže z aplikacijo Petrol GO in jo uporablja tudi na telefonu. V aplikaciji ima na voljo osnovne funkcionalnosti, kot so:

  • Zahteva za novo PIN številko
  • Sprememba osebnih podatkov
  • Preklic poslovanja

Dodatni imetnik v aplikaciji ne vidi podatkov o limitih in jih ne more spreminjati – ti so vezani izključno na osnovnega imetnika.

Na sliki je prikazan uporabnik, ki na prenosnem računalniku izpolnjuje spletni obrazec za naročilo dodatne plačilne kartice Petrol Pay Loyalty. Na zaslonu je odprta spletna stran Petrol z obrazcem, v katerem so vidna polja za vnos osebnih podatkov, medtem ko uporabnik v desni roki drži nosilno plačilno kartico Petrol Pay Loyalty. Slika ponazarja postopek naročila dodatne kartice prek spletnega obrazca, ki je preprost in uporabniku prijazen.

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.