Znanje in podpora

Menjava v Petrol Pay Loyalty: kaj se zgodi z mojimi točkami, limiti in ugodnostmi?

Uporabljate staro plačilno kartico Petrol kluba? Zdaj je pravi trenutek, da naredite korak naprej in jo zamenjate za novo. V nadaljevanju preberite, kaj se ob menjavi zgodi z zbranimi Zlatimi točkami in ugodnostmi, limiti ter povezanimi karticami in kaj je dobro vedeti – da boste lahko Petrol Pay Loyalty začeli uporabljati brez prekinitev in z vsemi prednostmi, ki jih omogoča. 

Z novo kartico Petrol Pay Loyalty boste dobili več kot prej. Več svobode pri plačevanju – doma, na poti in po svetu. Več nadzora nad porabo v aplikaciji Petrol GO. Več izbir, kot je brezstično plačevanje. Pri tem pa ne boste izgubili ničesar, kar že cenite.

Na sliki sta prikazani dve zlati kartici v rokah dveh oseb. V levi roki je stara plačilna kartica Petrol kluba – Petrol klub plačilna kartica zvestobe, z logotipom »Petrol Klub« v zgornjem desnem kotu, številko kartice in imenom imetnika. V desni roki je nova Petrol Pay Loyalty plačilna kartica, kreditna kartica Visa z napisom »Petrol Pay Loyalty« in logotipom Visa v spodnjem desnem kotu. Obe kartici sta obrnjeni proti gledalcu in sta postavljeni na belem ozadju.
Limiti ostanejo – razen če jih želite spremeniti 

Vaši trenutni limiti se bodo iz stare plačilne kartice samodejno prenesli na novo kartico Petrol Pay Loyalty. Če želite znotraj dogovorjenega zneska prilagoditi svoj mesečni in dnevni limit ali pa dnevni limit za spletna plačila, to lahko hitro in enostavno uredite v aplikaciji Petrol GO – kjerkoli in kadarkoli. 

Zlate točke? Seveda gredo z vami

Vaše Zlate točke se bodo iz stare plačilne kartice samodejno prenesle na kartico Petrol Pay Loyalty. Brez izgube, brez prekinitve. Z zbiranjem točk lahko nadaljujete takoj, ko začnete uporabljati novo kartico.

Vse ugodnosti vas bodo čakale na novi kartici

Vse, kar ste z obstoječo plačilno kartico že pridobili, vas bo čakalo tudi na novi kartici. Nakupi za 0 €, brezplačne kave, malice ali pranja avta, darila ob rojstnih dnevih in praznikih – vse ugodnosti se ob menjavi kartice samodejno prenesejo na Petrol Pay Loyalty. 

Prav tako bomo na novo kartico prenesli tudi vaše dobroimetje, če ga imate. Nič ne izgine, nič ne zapade – vse, kar vam pripada, gre z vami. 

Dodatne kartice je treba naročiti znova

Če imate poleg glavne plačilne kartice še dodatne kartice (npr. za družinske člane ali sodelavce), bodo ob menjavi stare kartice te dodatne kartice prenehale veljati. V tem primeru bo treba dodatne kartice naročiti znova. 

A brez skrbi – povezavo do spletnega naročila novih dodanih kartic vam bomo poslali takoj, ko naročite novo plačilno kartico Petrol Pay Loyalty. Dodatne kartice lahko uredite tudi s klicem na brezplačno številko 080 22 66.  

Skupno zbiranje točk se ne spreminja

Če ste svojo kartico povezali z družinskimi člani ali prijatelji za skupno zbiranje Zlatih točk, se te povezave ohranijo. Ničesar vam ni treba urejati na novo – zbiranje poteka naprej, kot ste vajeni. 

Skupno zbiranje Zlatih točk se prekine le v primeru, če je glavna kartica, s katero so povezane druge kartice (t.i. nosilna kartica), dodatna Petrol klub plačilna kartica. Ker dodatne kartice ob nadgradnji v Petrol Pay Loyalty prenehajo veljati, bo treba povezavo za skupno zbiranje točk po nadgradnji ponovno nastaviti. 

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Energetske rešitve:
080 22 34

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Energetske rešitve:
energetski.center@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.