Z aplikacijo Petrol GO je uporaba vaše plačilne kartice preprosta, pregledna in vedno pri roki. Ne glede na to, ali želite potrditi plačilo na spletu, pregledati transakcije, preveriti stanje, zamenjati PIN ali naročiti dodatno kartico – vse lahko uredite sami, hitro in enostavno.
Ko v Petrol GO aktivirate upravljanje s kartico, lahko v aplikaciji:
- Potrjujete spletna plačila
- Spremljate stanje in porabo na kartici
- Nastavite ali spremenite limite
- Zaklenete kartico, naročite novo ali dodatno ter spremenite osebne podatke
- Zamenjate PIN
Da bodo vaši podatki in vaše nastavitve kar se da na varnem, boste morali ob vstopu v meni, kjer upravljate s Petrol Pay Loyaly, vnesti šestmestno vstopno kodo. To nastavite ob aktivaciji upravljanja s kartico, zamenjate pa jo lahko tudi s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza.
Potrdite svoj spletni nakup
S kartico Petrol Pay Loyalty lahko plačujete tudi ko gre za nakupovanje na spletu. A pozor: za kar največjo varnost transakcij boste morali spletno plačilo s kartico, ko bo to zahtevano, v aplikaciji potrditi – tako, kot ste tega navajeni drugod.

Spremljajte stanje in porabo
V Petrol GO na enem mestu vidite vse: skupni limit kartice, porabljeni znesek, koliko sredstev vam je še na voljo, zadnje transakcije in dnevne omejitve – jasno in razčlenjeno.
V uporabniškem računu poiščite meni “Petrol Pay: upravljanje plačilne kartice” ali “Moja Petrol klub kartica” ⇒ “Petrol Pay” in preverite, kako in kdaj ste uporabili svojo kartico.

Nastavite ali spremenite limite
V aplikaciji lahko sami, znotraj odobrenega zneska, nastavite ali prilagodite svoj mesečni limit ali dnevni limit ter dnevni limit za spletna plačila.
S klikom na povezavo pri vsakem od limitov pa lahko prek spletnega obrazca oddate zahtevek za spremembo odobrenega zneska. Izjema je limit za dolgoročno financiranje.

Zaklenite, naročite, prekličite
Ste izgubili kartico Petrol Pay Loyalty? Potrebujete novo? Želite kartico za drugega uporabnika? Vse to uredite v meniju “Petrol Pay”.
Tukaj lahko:
- Zaklenete kartico, če sumite na zlorabo. Pritisnite gumb “Zakleni” pod sliko kartice.
- Naročite novo kartico. Če ste kartico izgubili, se je ta uničila ali bila ukradena, zberite gumb “Več” in nato “Menjava kartice”.
- Naročite dodatno kartico za družinskega člana ali prijatelja. Izberite gumb “Več” in nato “Dodatna kartica”.
- Prekličete kartico, če je ne potrebujete več. Izberite gumb “Več” in nato “Preklic kartice”.
V istem meniju lahko spremenite tudi svoje podatke. V meniju “Več” izberite “Sprememba osebnih podatkov” in vnesite svoj novi naslov stalnega ali začasnega prebivališča oz. svoje novo ime in priimek.

Zamenjajte PIN
Če želite nastaviti nov PIN svoje plačilne kartice, lahko to naredite v nekaj sekundah. Na osnovnem ekranu izberite gumb “Prikaži PIN”. Pod izpisano osebno identifikacijsko številko boste našli gumb, kjer PIN spremenite.
Nobene pošte, nobene dokumentacije – samo kliknete in potrdite svoj novi PIN.
