Znanje in podpora

Upravljanje plačilne kartice Petrol Pay Loyalty v aplikaciji Petrol GO

Z aplikacijo Petrol GO je uporaba vaše plačilne kartice preprosta, pregledna in vedno pri roki. Ne glede na to, ali želite potrditi plačilo na spletu, pregledati transakcije, preveriti stanje, zamenjati PIN ali naročiti dodatno kartico – vse lahko uredite sami, hitro in enostavno.

Ko v Petrol GO aktivirate upravljanje s kartico, lahko v aplikaciji:

Da bodo vaši podatki in vaše nastavitve kar se da na varnem, boste morali ob vstopu v meni, kjer upravljate s Petrol Pay Loyaly, vnesti šestmestno vstopno kodo. To nastavite ob aktivaciji upravljanja s kartico, zamenjate pa jo lahko tudi s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza.

Potrdite svoj spletni nakup

S kartico Petrol Pay Loyalty lahko plačujete tudi ko gre za nakupovanje na spletu. A pozor: za kar največjo varnost transakcij boste morali spletno plačilo s kartico, ko bo to zahtevano, v aplikaciji potrditi – tako, kot ste tega navajeni drugod.

Na sliki je prikazan zaslon pametnega telefona z odprto aplikacijo Petrol GO v postopku spletnega potrjevanja plačila s Petrol Pay Loyalty plačilno kartico. Na vrhu zaslona sta logotipa Petrol Pay Loyalty in Visa, pod njima pa napis »Potrditev plačila« ter odštevalnik časa, ki prikazuje, koliko časa je še na voljo za potrditev. Pod tem so navedeni podatki o transakciji: znesek 20,00 €, prejemnik Petrol d.d., datum in ura plačila ter zadnje štiri številke kartice. Na dnu zaslona sta dva gumba – »Prekliči plačilo« in »Potrdi plačilo«. Slika ponazarja, kako uporabnik v aplikaciji Petrol GO hitro in varno potrdi spletno plačilo s svojo plačilno kartico.
Spremljajte stanje in porabo

V Petrol GO na enem mestu vidite vse: skupni limit kartice, porabljeni znesek, koliko sredstev vam je še na voljo, zadnje transakcije in dnevne omejitve – jasno in razčlenjeno.

V uporabniškem računu poiščite meni “Petrol Pay: upravljanje plačilne kartice” ali  “Moja Petrol klub kartica” ⇒ “Petrol Pay” in preverite, kako in kdaj ste uporabili svojo kartico.

Na sliki sta prikazana zaslona mobilne aplikacije Petrol GO, ki prikazujeta, kako lahko uporabnik spremlja stanje in porabo na Petrol Pay Loyalty plačilni kartici. Na levem zaslonu je prikazan glavni meni profila uporabnika, kjer je med možnostmi v razdelku Moje finance izpostavljena postavka Petrol Pay za upravljanje plačilne kartice. Na desnem zaslonu je prikazan podrobni pregled kartice z njenim imenom in številko. Pod kartico so prikazani podatki o skupnem mesečnem limitu kartice, porabljenem znesku, razpoložljivem limitu ter obročnih limitih, vključno z največjim mesečnim obrokom.
Nastavite ali spremenite limite

V aplikaciji lahko sami, znotraj odobrenega zneska, nastavite ali prilagodite svoj mesečni limit ali dnevni limit ter dnevni limit za spletna plačila.

S klikom na povezavo pri vsakem od limitov pa lahko prek spletnega obrazca oddate zahtevek za spremembo odobrenega zneska. Izjema je limit za dolgoročno financiranje.

Na sliki je prikazan zaslon v aplikaciji Petrol GO, kjer uporabnik nastavlja in pregleduje limite svoje plačilne kartice Petrol Pay Loyalty. V zgornjem delu je prikazan skupni mesečni limit kartice z informacijo o maksimalnem možnem limitu, porabljenem znesku in razpoložljivem znesku. Pod tem so prikazani obročni limiti, kjer so navedeni skupni limit, največji mesečni obrok ter razpoložljivi zneski. V spodnjem delu zaslona so še dnevni limiti kartice, skupaj z drsnikom za nastavitev višine limita.
Zaklenite, naročite, prekličite

Ste izgubili kartico Petrol Pay Loyalty? Potrebujete novo? Želite kartico za drugega uporabnika? Vse to uredite v meniju “Petrol Pay”.

Tukaj lahko: 

  • Zaklenete kartico, če sumite na zlorabo. Pritisnite gumb “Zakleni” pod sliko kartice.
  • Naročite novo kartico. Če ste kartico izgubili, se je ta uničila ali bila ukradena, zberite gumb “Več” in nato “Menjava kartice”. 
  • Naročite dodatno kartico za družinskega člana ali prijatelja. Izberite gumb “Več” in nato “Dodatna kartica”.
  • Prekličete kartico, če je ne potrebujete več. Izberite gumb “Več” in nato “Preklic kartice”.

V istem meniju lahko spremenite tudi svoje podatke. V meniju “Več” izberite “Sprememba osebnih podatkov” in vnesite svoj novi naslov stalnega ali začasnega prebivališča oz. svoje novo ime in priimek.

Prikaz dveh zaslonov v aplikaciji Petrol GO. Na levem zaslonu je prikazana Petrol Pay Loyalty plačilna kartica z možnostmi, kot so ogled podatkov kartice, prikaz PIN-a, zaklepanje kartice in dostop do dodatnih možnosti. Na desnem zaslonu so prikazane dodatne nastavitve in možnosti upravljanja kartice, med drugim vklop ali izklop plačil izven EU in EEA, menjava kartice, naročilo dodatne kartice, preklic kartice ter sprememba osebnih podatkov.
Zamenjajte PIN

Če želite nastaviti nov PIN svoje plačilne kartice, lahko to naredite v nekaj sekundah. Na osnovnem ekranu izberite gumb “Prikaži PIN”. Pod izpisano osebno identifikacijsko številko boste našli gumb, kjer PIN spremenite.

Nobene pošte, nobene dokumentacije – samo kliknete in potrdite svoj novi PIN.

Na sliki so prikazani trije zasloni mobilne aplikacije Petrol GO, ki ponazarjajo postopek menjave PIN kode za plačilno kartico Petrol Pay Loyalty. Na levem zaslonu je prikazana osnovna stran kartice z gumbom »Prikaži PIN«, ki ga uporabnik izbere za ogled ali spremembo PIN kode. Na srednjem zaslonu je prikazan obstoječi PIN, skupaj z možnostjo »Spremeni PIN«, ki jo uporabnik izbere za nadaljevanje postopka. Na desnem zaslonu je polje za vnos nove PIN kode, ki jo bo uporabnik nastavil za svojo kartico. Zasloni jasno ponazarjajo prehod od pregleda trenutnega PIN-a do vnosa novega.

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Energetske rešitve:
080 22 34

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Energetske rešitve:
energetski.center@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.