Znanje in podpora

Kako lahko naročim plačilno kartico Petrol Pay Loyalty?

Kartica Petrol Pay Loyalty bo vaša v petih preprostih korakih – preverite, kaj potrebujete in kako začeti. Postopek pridobitve je enostaven, hiter in v veliki meri poteka digitalno. Spodaj vas vodimo skozi vse, kar morate vedeti.

Na sliki je prikazan prvi korak postopka naročila nove Petrol Pay Loyalty plačilne kartice zvestobe. Prikazan je grafični potek s petimi koraki: izpolnitev obrazca, podpis pristopnice, osebna identifikacija, podpis pogodbe in izdaja kartice. Prvi korak, izpolnitev obrazca, je obarvan črno in poudarjen kot trenutni korak, medtem ko so preostali koraki prikazani v svetlo sivi barvi, kar nakazuje, da še sledijo v postopku.

1. Izpolnite spletni obrazec

Postopek začnete tako, da izpolnite spletni obrazec za pridobitev Petrol Pay Loyalty plačilne kartice.

Če plačilno kartico Petrol kluba že imate, v prvem koraku izberite “DA”, nato pa v obrazec vpišite zadnjih 7 številk svoje stare plačilne kartice. Dodajte še sliko osebnega dokumenta.   

Če naše plačilne kartice še nimate, v prvem koraku izberite “NE”, obrazcu pa priložite še sliko osebnega dokumenta in nekaj finančnih dokazil, kot sta zadnja plačilna lista in izpisek bančnega računa za pretekli mesec. 

Vrsta dokazil, ki jih morate predložiti, je odvisna od tega, ali ste študent, redno zaposleni, upokojenec ali samostojni podjetnik.    

Izpolnite še ostale podatke v obrazcu in obrazec oddajte. 

Na sliki je prikazan drugi korak postopka naročila nove Petrol Pay Loyalty plačilne kartice zvestobe. V grafičnem prikazu poteka, ki vsebuje pet korakov, sta črno obarvana prvi korak »Izpolnitev obrazca« in drugi korak »Podpis pristopnice«, kar označuje, da sta oba že opravljena. Ostali koraki – osebna identifikacija, podpis pogodbe in izdaja kartice – so prikazani v svetlo sivi barvi, kar nakazuje, da še sledijo v postopku.

2. Podpišite pristopnico

Ko izpolnite obrazec, vam bomo po elektronski pošti poslali povezavo do pristopnice. S podpisom nam potrdite pravilnost svojih podatkov in potrdite, da želite res prejeti novo plačilno kartico.

Podpis pristopnice poteka hitro in varno, kar na spletu, s pomočjo SMS gesla, ki ga prejmete na svoj telefon. Pristopnice vam ni treba tiskati ali nam je pošiljati po pošti.

Na sliki je prikazan tretji korak postopka naročila nove Petrol Pay Loyalty plačilne kartice zvestobe. V grafičnem prikazu poteka, ki vsebuje pet korakov, so črno obarvani prvi korak »Izpolnitev obrazca«, drugi korak »Podpis pristopnice« in tretji korak »Osebna identifikacija«, kar označuje, da so ti že opravljeni. Preostala koraka – »Podpis pogodbe« in »Izdaja kartice« – sta prikazana v svetlo sivi barvi, kar pomeni, da še sledita v postopku.

3. Opravite osebno identifikacijo

Ker plačilna kartica Petrol Pay Loyalty omogoča plačevanje kjerkoli in kadarkoli, ne več samo na Petrolu, moramo zagotoviti, da ste jo resnično naročili vi. Samo tako bomo lahko zagotovili zakonsko skladnost, predvsem pa varnost vaših plačil in preprečili morebitne zlorabe vaše identitete. 

Zato boste po podpisu pristopnice po elektronski pošti prejeli QR-kodo za osebno identifikacijo. Z njo se oglasite na našem najbližjem prodajnem mestu, ker bodo vašo istovetnost potrdili naši prijazni prodajalci.

Pri identifikaciji uporabite osebni dokument, ki ste ga vnesli v spletni obrazec za naročanje kartice. 

Na sliki je prikazan četrti korak postopka naročila nove Petrol Pay Loyalty plačilne kartice zvestobe. V grafičnem prikazu poteka, ki vsebuje pet korakov, so črno obarvani prvi korak »Izpolnitev obrazca«, drugi korak »Podpis pristopnice«, tretji korak »Osebna identifikacija« in četrti korak »Podpis pogodbe«, kar označuje, da so ti že opravljeni. Zadnji, peti korak »Izdaja kartice« je prikazan v svetlo sivi barvi, kar pomeni, da še sledi v postopku.

4. Podpišite pogodbo

Po uspešni identifikaciji pregledamo vašo dokumentacijo in dodelimo limite. Nato vam bomo v podpis poslali kreditno pogodbo z vsemi podatki – digitalno, na e-naslov, ki ste ga navedli. Tudi to pogodbo podpišete z SMS geslom.

Na sliki je prikazan četrti korak postopka naročila nove Petrol Pay Loyalty plačilne kartice zvestobe. V grafičnem prikazu poteka, ki vsebuje pet korakov, so črno obarvani prvi korak »Izpolnitev obrazca«, drugi korak »Podpis pristopnice«, tretji korak »Osebna identifikacija« in četrti korak »Podpis pogodbe«, kar označuje, da so ti že opravljeni. Zadnji, peti korak »Izdaja kartice« je prikazan v svetlo sivi barvi, kar pomeni, da še sledi v postopku.

5. In kartica je vaša!

Po podpisu pogodbe boste prejeli svojo novo Petrol Pay Loyalty kartico. Poslali vam jo bomo po pošti, ločeno pa še PIN številko.

Da aktivirate uporabo kartice, morate s fizično kartico najprej opraviti stično plačilo s PIN številko na POS terminalu.  

Nato lahko v aplikaciji Petrol GO aktivirate še upravljanje s kartico. Tu boste potrjevali spletna plačila, plačevali s telefonom, zbirali Zlate točke, pregledovali transakcije ter upravljali z limiti in podatki. 
 

Naročilo kartice po pošti ali po telefonu

Če vam bolj ustreza osebni stik ali papirni način, lahko kartico naročite tudi: 

  • Po telefonu, na brezplačni številki 080 22 66. Tam bomo za vas izpolnili pristopnico in vam jo po navadni pošti poslali v podpis.
  • Na prodajnem mestu, kjer vam bodo pristopnico pomagali izpolniti in podpisati naši prijazni prodajalci.

Po navadni pošti boste prejeli tudi pogodbo, za tem pa še vašo novo plačilno kartico.

Na sliki je oseba, ki sedi za mizo in uporablja prenosni računalnik, na katerem je odprta spletna stran z obrazcem za pridobitev plačilne kartice Petrol Pay Loyalty. Na zaslonu je prikazano spletno mesto z napisom »Izberite Petrol Pay Loyalty plačilno kartico zvestobe« ter gumbi za nadaljevanje postopka. V ozadju je mehko zamegljeno okolje sodobne pisarne z belo skodelico za kavo na mizi. Slika ponazarja izbiro in naročilo nove Petrol Pay Loyalty plačilne kartice zvestobe prek spletne strani.

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Energetske rešitve:
080 22 34

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Energetske rešitve:
energetski.center@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.