Znanje in podpora

Električno energijo plačujte po predvideni ali po dejanski porabi

Ali veste, da način obračuna elektrike pri Petrol Elektriki ni enak za vse? Odjemalcem z digitalnimi števci in vzpostavljenim daljinskim odčitavanjem se poraba vedno obračunava glede na dejansko porabo, medtem ko sta pri starejših števcih, ki ne omogočajo 15-minutnih meritev, možna akontacijski in neakontacijski način obračuna. Prvi pomeni, da boste elektriko plačevali po vaši predvideni porabi, drugi pa, da vam bomo zaračunali porabljeno elektriko na osnovi sporočenega stanja števca.

Obračun elektrike po predvideni porabi (akontacijski način)

Akontacijski način obračuna vam je na voljo le, če nimate digitalnega števca z možnostjo daljinskega odčitavanja porabe v 15-minutnih intervalih. V primeru akontacijskega obračuna bo na vašem mesečnem računu navedena predvidena poraba električne energije. Na osnovi vaše porabe v preteklem obračunskem obdobju (običajno zadnjih 12 mesecev) bomo namreč izračunali povprečno dnevno porabo, na podlagi te pa vaš mesečni strošek elektrike.

Enkrat letno vam bomo nato poslali letni poračun električne energije v katerem bo razvidna razlika med že poravnanimi stroški elektrike in stroški vaše dejanske porabe.   

V primeru, da imate na akontacijski način obračuna in nam javite stanje števca, vam bomo za obračunsko obdobje poslali 2 položnici. 

Obračun elektrike po dejanski porabi (neakontacijski način)

Neakontacijski način obračuna se uporablja pri vseh, ki imate digitalni števec z možnostjo daljinskega odčitavanja porabe v 15-minutnih intervalih, omogočen pa vam je tudi, če imate starejši števec in sami redno sporočate stanje. Neakontacijski način obračuna pomeni, da bodo na vašem mesečnem računu navedene kilovatne ure elektrike, ki ste jih dejansko porabili

Stanje porabljene električne energije v Petrolu pridobimo:  

  • Pri odjemalcih, ki imate starejši števec brez možnosti 15-minutnega daljinskega odčitavanja, na podlagi stanja vašega števca električne energije, ki nam ga sporočite od 1. do 5. dne v mesecu. Števčno stanje lahko oddate s klicem na brezplačno telefonsko številko 080 22 66, s SMS sporočilom, preko uporabniškega portala in mobilne aplikacije Moj Petrol ali na tej spletni strani, kjer vas bo v pogovornem okencu na dnu strani čez oddajo stanja števca vodil Petrolko, naš prijazni klepetalni robot. Števčno stanje nam morate odjemalci s starejšimi števci sporočati le, če želite plačevati po dejanski porabi, v nasprotnem primeru pa vam bomo elektriko obračunali po predvideni porabi. Več o sporočanju stanja si lahko preberete tukaj.

Če je vaš števec digitalen, bo na vaši položnici kot vir odčitka navedeno “Daljinsko odčitavanje.

* * *

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Energetske rešitve:
080 22 34

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Energetske rešitve:
energetski.center@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.