Znanje in podpora

Stanje števca elektrike sporočite prek portala ali mobilne aplikacije Moj Petrol

Odjemalci Petrol Elektrike, ki imate pametni števec z daljinskim odčitavanjem, za elektriko že plačujete po dejanski porabi. Preostali, ki imate analognega, pa lahko stanje sporočate tudi prek našega uporabniškega portala ali mobilne aplikacije. 

Obe možnosti sta vsem odjemalcem Petrol Elektrike na voljo že dalj časa. Nekateri ju s pridom uporabljate, nekateri ju še niste preizkusili, čeprav je oddaja števčnega stanja bodisi na prvi bodisi na drugi način zelo preprosta in predvsem priročna.  

Uporabniški portal Moj Petrol je spletno mesto, kjer lahko na preprost in pregleden način dostopate do vseh informacij in ključnih podatkov, ki zadevajo vaše poslovanje z nami. Člani Petrol kluba lahko med drugim kadar koli pregledate svoje finančno poslovanje in ugodnosti na Petrol kartici, tudi število s plačili zbranih Zlatih točk, odjemalci energentov pa lahko na tem mestu oddate stanje svojega (analognega) števca. 

Če imate pametni števec z daljinskim odčitavanjem, pa boste morda želeli oddati stanje števca – ne bo šlo. Na zaslonu se vam bo namreč prikazalo sporočilo, da vaš števec podpira daljinsko odčitavanje, zato bo stanje vnešeno avtomatsko. 

Kako oddati stanje števca na portalu Moj Petrol? 

Preprosto. Prijavite se v portal Moj Petrol in poiščite zavihek merilno mesto. Izpisali se bodo vsi podatki o vašem merilnem mestu, pod njimi pa boste našli gumb "Sporoči stanje števca": 

  1. Kliknite na gumb "Sporoči stanje števca".
  2. Odprlo se bo novo pojavno okno. V njem izberite merilno mesto, za katero želite oddati stanje (če imate več merilnih mest).  
  3. Vnesite stanje števca in kliknite na gumb "Sporoči stanje". 
  4. Pozor: vnesite samo številko pred decimalko, tako kot je prikazano na informativni sliki, ki jo vidite v uporabniškem portalu. 
  5. Malo niže lahko preverite zgodovino odčitkov, tudi zadnjega. 

 Stanje števca za tekoči mesec nam prek portala ali aplikacije sporočite med 1. in 5. dnem v mesecu. 

Kako oddati stanje števca prek mobilne aplikacije? 

Mobilna aplikacija Moj Petrol je zasnovana z enakimi funkcionalnostmi kot uporabniški portal, enako preprosta je tudi njena uporaba. Tudi stanje števca oddate na povsem identičen način – le da to storite na mobilnem telefonu. 

Preprosto, kajne? Preverite še ostale načine na katere lahko oddate svoje števčno stanje električne energije!

* * *

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.