Znanje in podpora

HipTerminal, medij za novo dobo

Novi interaktivni zasloni v mreži Petrol Media poskrbijo za sodobno in prijazno nakupovalno izkušnjo na naših prodajnih mestih, uporabnike pa dosežejo takrat, ko to šteje največ – med točenjem goriva. Dobrodošli na točilnem mestu prihodnosti!  

Ste v trgovini v nakupovalni voziček kdaj v zadnjem trenutku dodali še malenkost ali dve, ker vas je v to, tik pred blagajno, prepričal  privlačen oglas na digitalnem zaslonu?  

Niste edini. Leta 2010 so v Nielsen Media Research, podjetju, ki v več kot 100 državah izvaja raziskave potrošniških trendov, preverjali, kako na navade uporabnikov vpliva digitalno označevanje na prodajnih mestih, t.i. “digital signage”. Ugotovili so, da je uporaba digitalnih zaslonov tik pred točko nakupa štirim od petih blagovnih znamk prinesla kar do 33-odstotno povečanje neposredno povezane prodaje. Še več: digitalno oglaševanje na točki nakupa je znatno pripomoglo tudi k priklicu blagovne znamke, ki si jo je zdaj zapomnilo med 14 (spontan priklic) in 31 odstotkov (olajšan priklic) vprašanih. Vse zgolj zaradi nekaj trenutkov njihove pozornosti.  

Si predstavljate, kako dobri bi bili rezultati, če bi lahko z digitalnim oglaševanjem poglede obiskovalcev namesto za nekaj sekund ujeli za več kot minuto? Ali pa, če bi lahko nakupovalno izkušnjo nagradili še z interaktivnostjo in možnostjo hitrega nakupa kar prek zaslona? 

S HipTerminali je to mogoče.  

Sporočilo, ki ga ni moč spregledati 

Vsi vemo, da se naš vsakdanji življenjski ritem pospešeno spreminja, z njim pa tudi oglaševanje. V kroničnem pomanjkanju časa in želji čim bolje izkoristiti vsak prosti trenutek tako glavna stična točka v življenju uporabnikov postajajo hitre trgovine v urbanih središčih in bencinski servisi, ki sedaj poleg goriva ponujajo še možnost priročnega nakupa.  

Ter, seveda, idealno priložnost za nagovor obiskovalcev.  

V Petrolu z oglaševanjem na več kot 300 prodajnih mestih vsak dan dosegamo več kot 200.000 mimo hitečih ljudi. Roto panoji, LCD zasloni, Billboard plakati, Radio Petrol, Wi-Fi točke, promocije s hostesami, izpostavitve vozil in druge oglaševalske rešitve se ob pomembnejših prometnih poteh in drugih strateških lokacijah po celi Sloveniji povezujejo v mrežo oglaševanja Petrol Media, ki uporabnikom piše celovito prodajno zgodbo.  

To sedaj, s sporočilom, ki ga ni moč spregledati, še nadgrajuje interaktivni HipTerminal, inovativen in dinamičen medij, ki je prva tovrstna rešitev v regiji. 

Obojestranski HipTerminal zasloni so postavljeni na Petrolovih točilnih agregatih na desetih strateško izbranih lokacijah v Ljubljani, kjer  62 oglasnimi površinami dnevno nagovarjajo med 1.000 in 2.600 ljudi ter jih spodbujajo k nakupu medtem, ko točijo gorivo. Ker točenje goriva v povprečju traja med 90 in 120 sekund, to pomeni najmanj minuto in pol osredotočenosti na predvajan reklamni blok!