Znanje in podpora

Varna in zanesljiva oskrba s pitno vodo ostaja prioriteta tudi v času pandemije

Upravljanje vodovodne infrastrukture ostaja najvišja družbena prioriteta tudi v času pandemije. Medtem, ko številni delamo od doma, je zanesljivo upravljanje s kritično infrastrukturo še posebej ključnega pomena. V Petrolu z digitaliziranimi rešitvami partnerjem pomagamo upravljati kritično infrastrukturo, zagotavljamo varno in nemoteno oskrbo s pitno vodo ter skrbimo, da je sprejemanje poslovnih odločitev hitrejše in lažje.

V času pandemije so se številna področja znašla pred vzdržljivostnim testom. Eno izmed njih je tudi področja upravljanja z vodovodnimi sistemi za oskrbo s pitno vodo

Če je družbeno distanciranje odgovor na zajezitev pandemije, lahko hkrati predstavlja za upravljalce javne infrastrukture konkreten izziv za nemoteno upravljanje vodovodnih sistemov. Velik del starejših in rizičnih oseb je bil tako rekoč čez noč prerazporejen na delo od doma, brez enakega dostopa do ključnih podatkov, kar velik izziv predvsem pri t.i. ključnih operativnih kadrih. S tem se je marsikatero podjetje soočilo s težavo, kako voditi svoje procese. 

Upravljanje s kritično infrastrukturo ostaja družbena prioriteta ter hkrati tudi priložnost za nadgradnjo. 

Digitalizacija: prihodnost in sedanjost upravljanja vodovodnih sistemov

V tem času so se kot ključne izkazale prednosti digitalnih rešitev, avtomatizacije in zbranih podatkov na enem mestu. 

V Petrolu zaradi naših naprednih digitalnih rešitev razumemo vaše izzive in se trudimo biti ključna podpora, da ste jutri lahko še boljši. Naša želja je poskrbeti, da je s pomočjo naših storitev vaše delo lažje. S podatkovno inteligenco nadgrajujemo naše rešitve in skrbimo za informacije na enem mestu. 

Da bi upravljanje energetskih in okoljskih sistemov še naprej potekalo brez posebnosti in da lahko vsem uporabnikom nudimo storitve, ki jih v teh časih potrebujejo, smo v Petrolu vse zaposlene, ki nudijo podporo upravljavcem vodovodnih sistemov takoj ob izbruhu pandemije razporedili na delo od doma. S tem ukrepom smo v zgodnji fazi zmanjšali verjetnost okužbe in poskrbeli, da lahko nemoteno in zanesljivo izvajamo naloge, ki so v podporo upravljavcem vodovodnih sistemov ter tako pripomoremo k varni in zanesljivi oskrbi s pitno vodo ter najboljše možne pogoje dela in udobja tistim, ki to sedaj nujno potrebujejo. 

Tudi med zahtevnim obdobjem razvijamo rešitve

Ponosni smo, da nam zaupa večje število slovenskih podjetij, še bolj pa nas veseli, da tudi v času krize znamo stopiti skupaj in razviti pametne in uporabne nadgradnje digitalnih sistemov. 

Sredi marca smo tako v sodelovanju z večjim vodovodnim podjetjem v Sloveniji začeli razvijati aplikativne rešitve, ki presegajo naše modele DISNet WS (Digital Intelligent Network Water Systems). Pri tem smo se osredotočili predvsem na potrebe našega partnerja: kako jim tečejo procesi, kje so potrebne premostitve, vrzeli in kako zagotoviti ustrezne in hitre podlage za odločanje ter upravljanje, s poudarkom na varnosti in stabilnosti obratovanja. Upravljanje s kritično infrastrukturo ostaja tako družbena prioriteta ter hkrati tudi priložnost za nadgradnjo rešitev in poglabljanje partnerstev.
 

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.