Znanje in podpora

Stanje števca za elektriko lahko sporočite tudi prek odzivnika

Vas je spet neprijetno presenetil znesek na poračunu za električno energijo? Potem je skrajni čas, da elektriko začnete plačevati po dejanski porabi. Po novem nam lahko stanje analognega števca sporočite tudi prek telefonskega odzivnika. 

Odjemalcem Petrol Elektrike smo že do zdaj omogočali več načinov sporočanja stanja števca in s tem plačevanje po dejanski porabi: prek spletnega uporabniškega portala Moj Petrol, mobilne aplikacije Moj Petrol, SMS-sporočila ali s klicem v naš klicni center. A ljudje smo si različni, marsikdo morda ni najbolj vešč uporabe spleta, nekateri mobilni telefon uporabljajo samo za opravljanje klicev in jih druge funkcije sploh ne zanimajo ...  

Oddaja stanja v dveh minutah 

Sporočanje stanja števca prek telefonskega odzivnika je preprosto in vam bo vzelo približno dve minuti. Vse, kar morate storiti, je, da pokličete na brezplačno številko našega klicnega centra 080 22 66 in sledite navodilom odzivnika, ki vas bo vodil skozi celoten postopek oddaje števčnega stanja.  

Ne pozabite: stanje, sporočeno do 5. v mesecu, bomo upoštevali v obračunu za pretekli mesec. 

Pripravite zadnji račun 

Preden odtipkate telefonsko številko našega klicnega centra, si zapišite stanje vašega števca in pripravite zadnji račun – na njem je v zgornjem levem kotu zapisana številka merilnega mesta distributerja, ki jo boste prav tako potrebovali za oddajo stanja števca. Naši računi so pregledni in na njih brez težav hitro najdete vse postavke, tukaj pa lahko pogledate, kaj pomenijo in kje na računu jih najdete

Števiko merilnega mesta distributerja najdete v zgornjem levem kotu vašega računa Petrol Elektrike. 

Pripravljeni? 

Pojdimo lepo po vrsti. V nadaljevanju vam po korakih predstavljamo celoten postopek, skozi katerega vas bo sicer ves čas vodil telefonski odzivnik. 

  1. Zapišite si stanje števca. 
  2. Pripravite zadnji račun. 
  3. Pokličite 080 22 66. 
  4. Izberite številko 2 (za elektriko). 
  5. Izberite številko 1 (za oddajo stanja števca). 
  6. Ko boste pripravljeni na začetek vnosa, izberite številko 1 – s tem potrdite začetek vnosa. 
  7. Vnesite številko merilnega mesta distributerja – vse številke vpišete skupaj, brez presledkov
  8. Sistem najde merilno mesto. 
  9. Vnesite stanje števca – sistem vam ponudi možnost za vnos stanja za enotarifni in dvotarifni števec. 
  10. Za potrditev vnosa pritisnite 1. Odzivnik vam bo »povedal«, da ste uspešno oddali stanje števca.  
  11. Če sistem iz kakršnega koli razloga ne more sprejeti in zabeležiti stanja števca, izberite 2 za ponovni vnos. 
  12. Če tudi v drugem poskusu ne uspe, vas bo odzivnik samodejno "prevezal" k našemu svetovalcu in skupaj bosta zaključila oddajo števčnega stanja. 

Morda je res videti zapleteno, a verjemite, le na prvi pogled. Oddaja stanja števca za električno energijo prek telefonskega odzivnika je v resnici zelo preprosta. Ne verjamete? Pokličite 080 22 66 in preverite. 

* * *