Znanje in podpora

Petrol raziskovalni panel v 2019: prodajna mesta, pogonska goriva, mobilne aplikacije in še več

Ob koncu vsakega koledarskega leta se spomnimo vseh raziskav v Petrol panelu, v katerem ste nam, dragi Petrol panelisti, osvetljevali kako je biti naš uporabnik. Ker panelisti predstavljate našo ključno stično točko s strankami, so vaša mnenja in odzivi še kako pomembni, ko gre za smer, v katero se razvijamo v Petrolu. Vas zanima kaj vse ste nam povedali letos? Preberite članek in si oglejte infografiko! 

Še niste član raziskovalnega panela? Pišite nam na panel@petrol.si in nam pomagajte oblikovati našo ponudbo.

Prodajna mesta
  • 80 % panelistov vas vsaj nekajkrat na leto izdelke naroča preko spleta, največkrat kar na dom ali bencinski servis. Petina vas je naročeno že prevzela na paketomatu, saj si lahko tako prilagodite čas prevzema ter izognete gnečam. 
  • 80 % vas zanima uporaba HipTerminalovnaših novih interaktivnih zaslonov na točilnih agregatih, kjer lahko že med točenjem goriva  izberete najrazličnejše izdelke, ki jih zatem prevzamete v prodajalni. Za vas, kot ste želeli, že razvijamo tudi možnost plačila goriva in naročenih izdelkov na terminalih samih.
Mobilne aplikacije Petrol

Aplikacijo Na poti, s katero lahko gorivo plačate iz udobja avtomobila, kavo natočite brez kovancev, avtopranje pa uredite kar preko telefona, ste uporabniki očitno resnično vzeli za svojo, saj se je ta v slovenski različici App Store nedavno zavihtela na prvo mesto priljubljenosti med "Travel" aplikacijami.

Pogonska goriva
  • Kar 61% se vas je za kvalitetno gorivo pripravljeno peljati več kot 5 km do ponudnika, ki mu zaupate. Veseli nas, da smo med njimi.
  • 93 % vas pravi, da vam je kakovost goriv zelo pomembna, 74 % pa, da ta vpliva na izbiro ponudnika goriva. Ravno zato v Petrolu nenehno nadgrajujemo kakovost naše družine pogonskih goriv Q Max, v kateri združujemo najnaprednejše zahteve sodobne moto