Znanje in podpora

Stanje števca oddajte v Mojem Petrolu in za zemeljski plin plačujte po dejanski porabi

Ne želite, da vas udari po žepu letni poračun zemeljskega plina? Odjemalci Petrola se lahko temu izognete, če vsak mesec sporočite stanje plinomera – prek uporabniškega portala ali mobilne aplikacije Moj Petrol. 

Z mesečnim sporočanjem stanja števca boste za zemeljski plin vsak mesec plačali toliko, kolikor ga boste dejansko porabili, strah pred (pre)visokim zneskom na letnem poračunu pa je v tem primeru povsem odveč. 

Kako oddati stanje plinomera na portalu Moj Petrol? 

Tudi če niste ravno vešči uporabe spleta, boste hitro ugotovili, da za uporabo portala Moj Petrol in za oddajo števčnega stanja vašega plinomera ne potrebujete obsežnega računalniškega znanja, saj je zasnovan tako, da je uporabniku kar se da prijazen.  

Vse, kar morate storiti, je, da se v portal prijavite, nato pa poiščite zavihek »Odjemno mesto«, kjer so vsi zbrani vsi podatki o vašem odjemnem mestu. Malo nižje boste našli gumb "Sporoči stanje števca": 

  1. Kliknite na gumb "Sporoči stanje števca". 
  2. Odprlo se bo novo pojavno okno. Izberite odjemno mesto, za katero želite oddati stanje (če jih imate več). 
  3. Vnesite stanje števca in kliknite na gumb "Oddaj stanje števca". 
  4. Pazite: vnesite samo številke pred decimalko, tako kot je prikazano na sliki v portalu.
  5. Malo niže lahko v portalu Moj Petrol preverite zgodovino odčitkov, tudi zadnjega. 
Kdaj oddati stanje plinomera? 

Odjemalci zemeljskega plina na plinovodnem omrežju, kjer Petrol opravlja dejavnost sistemskega operaterja distribucijskega sistema, nam lahko stanje števca sporočite od 22. do zadnjega dne v mesecu za pretekli mesec.

Preverite še druge možnosti oddaje števčnega stanja!

Preostali odjemalci nam lahko stanje plinomera sporočate v terminih, ki jih določa posamezni operater distribucijskega sistema, najdete pa jih tukaj. 

Kako oddati stanje plinomera prek mobilne aplikacije Moj Petrol? 

Mobilna aplikacija Moj Petrol je zasnovana z enakimi funkcionalnostmi kot uporabniški portal, zato lahko vse podrobnosti vašega kartičnega in finančnega poslovanja z nami preprosto preverite tudi na vašem pametnem telefonu. Tudi postopek oddaje stanja števca na plinomeru je enako preprost.  

Najprej morate seveda aplikacijo prenesti na pametni telefon, bodisi iz Googlove bodisi iz Applove trgovine, urediti nastavitve uporabniškega profila, nato pa lahko dostopate do vseh akcij in ugodnosti, oddajate povpraševanja, upravljate energente in sporočate stanje števca – pri tem sledite zgoraj opisanim korakom.  

* * *

Klepet

Pomoč in svetovanje

Klepet s svetovalcem

Pomoč in svetovanje

Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.

Klic

Brezplačna telefonska številka:

080 22 66

eShop brezplačna telefonska številka:

080 22 13

Klici iz tujine:

+386 14 71 45 90

Klici za pravne osebe:

+386 1 58 63 535

Elektronska pošta

Splošne informacije in podpora:

podpora.strankam@petrol.si

Spletna trgovina eShop:

eshop@petrol.si

Za podjetja:

poslovne.resitve@petrol.si

Facebook sporočilo
Povej Petrolu

Pošljite sporočilo preko našega orodja Povej Petrolu.