Prejel sem naročen artikel, ki pa je poškodovan. Kako lahko postopam?
Naprošamo vas, da poškodovani artikel skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga in računom posredujete ali osebno dostavite v naše centralno skladišče na naslov PETROL, d. d., SDC Zalog, »za Petrol eShop«, Zaloška cesta 259, 1000 Ljubljana. V kolikor boste za posredovano uporabili kurirsko službo, vas naprošamo, da priložite tudi potrdilo o plačani poštnini, saj vam bomo strošek pošiljanja v primeru odobrene reklamacije tudi povrnili. Po prejetju artikla bo le-ta posredovan pooblaščenemu serviserju v pregled, o reklamaciji pa vas bomo sproti obveščali.
Naročil sem artikel v zeleni barvi, a bi ga rad zamenjal z artiklom v rdeči barvi. Kako lahko to storim?
Kot kupec potrošnik imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema artikla sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.