V zadnjih mesecih 2024 ste nas člani Petrol raziskovalnega panela ponovno navdušili s svojimi mnenji in aktivnim sodelovanjem v raziskavah – hvala vam!
Še niste del Petrol raziskovalnega panela? Pridružite se nam tukaj!
Sendviči
Oktobra 2024 smo vas povprašali o vaših navadah pri nakupovanju sendvičev. Kar 80 % vas je odgovorilo, da vsaj enkrat letno kupite sendvič.
Za dober sendvič so po vašem mnenju najpomembnejši trije dejavniki: svežina, kakovost uporabljenih sestavin ter njihova premišljena kombinacija - vse to namreč vpliva na končni okus. Seveda pa ne gre brez dobrega razmerja med ceno in kakovostjo.
Sendviče najpogosteje kupujete na bencinskih servisih, v trgovinah in pekarnah.
Na podlagi vaših odgovorov smo ponudbo naših sendvičev še nadgradili – na večini Petrolovih Fresh lokacijah je članom Petrol kluba do konca septembra na voljo sendvič Rustic po posebni ceni.

Novosti pri kavi Na poti
Ob koncu leta smo na izbranih Petrolovih prodajnih mestih predstavili dve novosti na področju embalaže za kavo Na poti. Prva so papirnati pokrovčki, druga pa inovativni biorazgradljivi lončki za kavo, ki jih je mogoče tudi pojesti.
Vaš odziv na zamenjavo plastičnih pokrovčkov s papirnatimi je bil zelo pozitiven — idejo vas podpira večina (79 %), skoraj polovica (47 %) pa je tej spremembi zelo naklonjena, saj jo povezujete z večjo prijaznostjo do okolja. Papirnate pokrovčke vas je preizkusilo 19 % vprašanih, od tega vas je 15 % izkušnjo imelo prav na naših prodajnih mestih. Večina ste izkušnjo ocenili kot pozitivno.
Zelo dober odziv je bil opazen tudi pri biorazgradljivih lončkih, ki jih je moč tudi pojesti. Idejo vas podpira večina (78 %), 40 % vas je ideji zelo naklonjenih. Na naših prodajnih mestih vas je to novost za zdaj preizkusilo 4 % vprašanih.
Zlate točke za dobrodelni namen
Kampanja Skupaj pomagamo je potekala od 4. decembra 2024 do 5. februarja 2025, a smo jo zaradi odličnega odziva predčasno zaključili že 22. januarja 2025. Skupaj smo dosegli zastavljeni cilj in zbrali kar 5.000.000 Zlatih točk! V okviru letošnje akcije smo z zbranimi točkami pomagali društvu Rdeči noski in Zavodu za gozdove Slovenije.
Veseli nas, da vas večina (84 %) pozna možnost darovanja Zlatih točk v dobrodelne namene. Kampanja Skupaj pomagamo pa je prejela izjemno dobre ocene - kar 96 % sodelujočih jo ocenjuje kot pozitivno, 18 % pa vas je v njej tudi aktivno darovalo točke.

Zahvaljujemo se za vse vaše ideje in predloge, kako lahko kampanjo v prihodnje še izboljšamo — te bomo z veseljem upoštevali pri naslednjih akcijah!
Vas zanima, kje vse ste nam še pomagali?