LCD zasloni

Pozornost uporabnikov pritegnite med nakupovanjem ter čakanjem na blagajni.

KONTAKTIRAJTE NAS PRENESITE PDF

Gibljive slike povedo več kot besede

Oglaševanje, prilagojeno življenjskemu tempu

V hitrem tempu vsakdanjika čedalje več časa preživimo na poti. Glavna stična točka v življenju uporabnikov postajajo bencinski servisi, oglaševanje na njih pa ključno za uspeh vaših oglaševalskih aktivnosti.

Pozornost med nakupovanjem

LCD zasloni na naših prodajnih mestih pritegnejo pozornost kupcev med nakupovanjem ter čakanjem na blagajni. Zelo primerni so za opominjanje obiskovalcev na aktualne kampanje in akcije ter za spodbujanje spontanih nakupov.

Lokacije po vsej Sloveniji

Na večjih prodajnih mestih po vsej Sloveniji je za oglaševanje na voljo več kot 300 LCD zaslonov. Izbirajte med zasloni pri blagajnah ter zasloni nad blagajnami in v notranjosti trgovin, nad prodajnimi stalažami in nad hladilnimi stalažami.

Cenik tedenskega zakupa LCD zaslonov

Cena tedenskega zakupa v celotni mreži, s 3 minutnim blokom predvajanja 4.000 € / 10 sekund, brez DDV

Cena tedenskega zakupa velja za zakup celotne mreže. Cene ne vključujejo DDV. Veljavnost cenika do 31. 12. 2019.

Priprava materialov

Zasloni znotraj prodajnih mest:

  • .jpg, .png in flash animacije naj bodo ločljivosti 1920 x 1080 px, 96 dpi.
  • Video vsebine v formatu .mp4 naj bodo ločljivosti 1920 x 1080 px.

Zasloni pri blagajnah:

  • .jpg naj bodo ločljivosti 1024 x 768 px.
  • Video vsebine naj bodo v formatu .mp4.
Zakaj Petrol Media?

V mreži Petrol Media z več kot 300+  prodajnimi mesti na strateških lokacijah po vsej državi poskrbimo, da vaše oglasno sporočilo vsak dan doseže kar največ ljudi.

Omogočamo

  • Nacionalno pokritost z možnostjo regionalnega targetiranja.
  • Prilagoditev oglaševanja glede na obisk po dnevih in urah, tip ceste in specifike prodajnega mesta: e-polnilnice, avtopralnice, paketomat, Fresh ponudba...
  • Povezovanje različnih formatov oglaševanja v celovito prodajno zgodbo, tik pred nakupnim procesom.

Kontaktirajte nas

Ana Skalar
Trženje Petrol Media