Kupljeno blago lahko vrnete v roku 14 dni od prevzema, storitev ali digitalno vsebino pa v 14 dneh od sklenitve pogodbe, tako da podate izjavo o odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo.
Rok za odstop od pogodbe o nakupu začne teči z dnem, ko prejmete svoj naročeni izdelek ali digitalno vsebino na materialnem nosilcu oz. ko prejmete zadnji izdelek iz vašega naročila.
Če ste naročili storitev ali digitalno vsebino, ki ni dobavljena na materialnem nosilcu, boste, ko vam je storitev v celoti izvedena, digitalna vsebina pa dostavljena, izgubili pravico do 14 dnevnega odstopa od pogodbe, če ste se s tem strinjali ob nakupu. Če storitev v 14 dneh od sklenitve pogodbe še ni bila v celoti izvedena, digitalna vsebina pa ne dostavljena, lahko od pogodbe o nakupu odstopite, mi pa vam bomo vrnili znesek, ki bo v sorazmerju z opravljeno storitvijo ali dostavljeno vsebino. V primeru odstopa od pogodbe ne smete uporabljati storitve ali digitalne vsebine in je ne smete dati na voljo tretjim osebam.
Več o odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo, si preberite v naših splošnih pogojih.
Da kot kupec potrošnik odstopate od pogodbe, sklenjene na daljavo, nam sporočite:
Priporočamo vam, da svojo izjavo o odstopu od pogodbe sporočite v pisni obliki.
Fizične izdelke nam vrnite najpozneje v 14 dneh po tem, ko nam sporočite, da od pogodbe odstopate:
Pri vsakem vračilu je treba poleg izdelka samega predložiti še pisno pojasnilo, da se ta vrača zaradi odstopa od pogodbe. Najlažje je, če vračilu priložite izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe. Ne pozabite priložiti še kopije računa ali drugega dokazila o opravljenem nakupu.
Strošek vračila izdelkov bremeni vas, potrošnika.
Kot potrošnik odgovarjate tudi za morebitno zmanjšano vrednost izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artikla. Zato vam priporočamo, da izdelek vrnete nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži.