Ups! Vaša seja je potekla. Z brskanjem po spletni trgovini boste nadaljevali kot gost.

Nakupovanje v Petrol eShop

Kako uveljavljam reklamacijo?

Kako lahko izdelke reklamiram ob dostavi, prevzemu ali izvedbi?

Pritožbe in reklamacije glede kupljenega fizičnega blaga lahko neposredno ob dostavi sporočite dostavljavcu, ob prevzemu pa zaposlenemu na Petrolovem prodajnem mestu, kjer ste naročilo prevzeli.  Morebitne poznejše reklamacije se rešujejo na podlagi uveljavljanja jamstva za skladnost blaga ali uveljavljanja garancije.  

Pritožbe in reklamacije glede kupljene digitalne vsebine, ki ni zapisana na materialnem nosilcu, ali kupljene storitve lahko uveljavljate na podlagi jamstva za skladnost blaga oz. nepravilnosti pri opravljeni storitvi.  

Več o garancijah, jamstvih za skladnost blaga in nepravilnostih pri opravljeni storitvi si preberite v naših splošnih pogojih.

Kako uveljavljam garancijo?

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali na oglaševalskem sporočilu oz. je tako določeno z veljavnimi predpisi. Dajalec garancije jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, seveda če boste izdelek uporabljali skladno z njegovim namenom in s priloženimi navodili za uporabo in sestavo blaga.  

Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga. 

Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storite: 

  • Neposredno pri POOBLAŠČENEM SERVISU, ki je naveden na garancijskem listu. Podrobna navodila preberite na priloženem garancijskem listu. 
  • Pri proizvajalcu oziroma dajalcu garancije, če ne gre za zakonsko obvezno garancijo. Podrobna navodila preberite na priloženem garancijskem listu. 
  • Pri nas. V tem primeru bomo kot ponudnik nastopili v vlogi vašega pooblaščenca in garancijski zahtevek v reševanje posredovali proizvajalcu ali pooblaščenemu servisu proizvajalca. Oddajte OBRAZEC in reklamirano blago vrnite po pošti na naslov naveden v obrazcu.

Proizvajalcu oz. dajalcu garancije ter pooblaščenemu servisu, navedenemu na garancijskem listu, morate omogočiti pregled izdelka. 

Kako uveljavljam zahtevke iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga ali nepravilnost pri opravljeni storitvi? 

Svoje pravice iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga oziroma digitalne vsebine lahko uveljavljate tako, da nas obvestite o neskladnosti in uveljavljate zahtevke kot so opredeljeni v naših splošnih pogojih.  To lahko storite takrat, ko izdelek – blago ali digitalna vsebina – ne ustreza subjektivnim ali objektivnim zahtevam za skladnost blaga oz. digitalne vsebine. Med subjektivne zahteve štejemo vse od izpolnjevanja kakovosti, združljivosti in drugih lastnosti, naštetih v prodajni pogodbi ter več, med objektivne zahteve pa, med drugim, ali izdelek ustreza kakovosti in opisu modela.  

V primeru nepravilnosti pri opravljeni storitvi lahko od Petrola zahtevate brezplačno odpravo nepravilnosti ali ponovno izvedbo storitve, lahko pa tudi delno vračilo kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi ali odstop od pogodbe in vračilo plačanega zneska.  

V Petrolu odgovarjamo za neskladnosti blaga, tudi tega z digitalnimi elementi, ki obstajajo ob dobavi in se pokažejo v dveh letih od dobave, pri čemer nas morate o neskladnosti obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. 

O neskladnosti blaga ali nepravilnosti pri opravljeni storitvi nas lahko najlažje obvestite tako, da izpolnite SPLETNI OBRAZEC ali nam posredujete drugo izjavo z navedbo vašega zahtevka ter opisa neskladnosti, Predložite še kopijo računa ali drugo dokazilo o opravljenem nakupu. Reklamirano blago ali digitalno vsebino, dobavljeno na materialnem nosilcu podatkov, vrnite po pošti, na naslov naveden v obrazcu. 

Brezplačna dostava na vse bencinske servise
Možnost plačila do 24 obrokov brez obresti
Nagrajevanje zvestobe z Zlatimi točkami
Povsem varen nakup