Ups! Vaša seja je potekla. Z brskanjem po spletni trgovini boste nadaljevali kot gost.

Kako uveljavljam reklamacijo?

Kako lahko izdelke reklamiram ob dostavi ali prevzemu?

Pritožbe in reklamacije glede poškodb izdelka ali embalaže, ki so nastale ob transportu, lahko neposredno ob dostavi sporočite dostavljavcu, ob prevzemu pa zaposlenemu na Petrolovem prodajnem mestu, kjer ste naročilo prevzeli. Priporočamo vam tudi, da morebitne poškodbe paketa ob prejemu fotografirate ali ustrezno evidentirate.

Morebitne poznejše reklamacije se rešujejo na podlagi ugotovljene stvarne napake ali uveljavljanja garancije.

Kako uveljavljam garancijo?

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali na oglaševalskem sporočilu ali je tako določeno z veljavnimi predpisi. Dajalec garancije in prodajalec, pod pogoji, določenimi v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, jamčita za lastnosti blaga in njegovo brezhibno delovanje v garancijskem roku – pod pogojem, da ga boste uporabljali skladno z njegovim namenom in v skladu s priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem, ko vam izdelek, ki ima garancijo, izročimo.

Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storite:

  • Neposredno na pooblaščenem servisu. Podrobna navodila preberite na priloženem garancijskem listu.
  • Pri nas. Podajte nam izjavo ali predložite izpolnjen “Obrazec – uveljavitev pravic iz naslova garancije”, v katerem ste zapisali vaše ugotovitve napake blaga in zahtevo po odpravi napake, predložili pa še kopijo računa.

Tako nam kot pooblaščenemu servisu morate omogočiti pregled izdelka.

Več o garancijah in njihovem uveljavljanju preberite v naših splošnih pogojih.

Kako uveljavljam stvarno napako?

Stvarno napako lahko uveljavljate takrat, ko kupljeni izdelek ali opravljena storitev:

  • Nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet.
  • Nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupujete, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
  • Nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
  • Se ta ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če želite uveljavljati svoje pravice iz naslova stvarne napake, nas morate o napaki obvestiti v zakonsko določenem roku. Napako nam natančneje opišite in nam omogočite, da jo pregledamo, najlažje tako, da izpolnite in nam posredujete “Obrazec – uveljavitev pravic iz naslova jamčevanja za stvarne napake”. Priložite še kopijo računa oz. podatke, na podlagi katerih lahko identificiramo vaš pri nas. Najlažje bo, če nam pišete na eshop@petrol.si.

Če nas o stvarni napaki pravilno in pravočasno obvestite, lahko od nas zahtevate, da napako odpravimo ali pa vam vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako oz. s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi. Blago z napako lahko zamenjamo z novim brezhibnim blagom oz. ponovno opravimo storitev ali vrnemo plačani znesek.

Več o stvarnih napakah in njihovem uveljavljanju preberite v naših splošnih pogojih.

Brezplačna dostava na vse bencinske servise
Možnost plačila do 12 obrokov brez obresti
Nagrajevanje zvestobe z Zlatimi točkami
Povsem varen nakup