Ko boste brskali po naši spletni trgovini, boste pri posameznem izdelku opazili tudi barvne oznake, ki navajajo, kakšna je zaloga izdelka.

Izdelek je lahko označen z zeleno barvo in statusom “Na zalogi”. Pomeni, da se izdelek nahaja v naših skladiščih. Dostavili vam ga bomo v najkrajšem možnem času.
Izdelek je lahko označen z zeleno barvo in statusom “Na zalogi pri dobavitelju”. Pomeni, da se izdelek nahaja v skladiščih dobavitelja. Dostavili vam ga bomo v najkrajšem možnem času, a bo dostava morda trajala malce dlje kot bi, če bi se izdelek nahajal pri nas.
Oranžna barvo in status “Zadnji kosi” pomenita, da je izdelka že skoraj zmanjkalo, zato morate z nakupom pohiteti.
Modra barva in status “Samo na prodajnih mestih” pomenita, da je izdelka v spletni trgovini zmanjkalo, še vedno pa je na voljo na naših bencinskih servisih. Na katerih, preverite s klikom na povezavo “Preverite zalogo na prodajnih mestih”.
A ne pozabite: informacije o zalogi izdelka na posameznem prodajnem mestu so informativne narave, cena izdelka na prodajnem mestu pa se lahko razlikuje od cene istega izdelka v spletni trgovini. Preden obiščete prodajno mesto priporočamo, da s klicem na prodajno mesto vnaprej preverite zalogo izdelka, ki si ga želite.
Siva barva s statusom “Ni na zalogi” pomeni, da izdelka trenutno ni na zalogi, zato nakup ni mogoč. Pri takšnih izdelkih je na voljo gumb “Obvestite me”, ki omogoča oddajo povpraševanja. Ob kliku na ta gumb se odpre novo okno, kamor vpišete svoj e-poštni naslov. Na ta naslov boste prejeli obvestilo takoj, ko bo izdelek ponovno na zalogi.
Za informacije o tem, kdaj bo izdelek spet na voljo, nam pišite na eshop@petrol.si ali nas pokličite na 080 22 13.