Uporabniki lahko na polnilnicah, ki so vključene v Petrolovo storitev polnjenja polnijo z uporabo:
RFID kartice (Petrol klub plačilna kartica elektromobilnosti ali Petrol poslovno kartico elektromobilnosti)
Z uporabo aplikacije OneCharge (mobilna ali spletna verzija aplikacije)
V primeru uporabe RFID kartice je postopek sledeč:
Prislonimo RFID kartico na mesto, ki je označeno na polnilnici, da polnilnica prebere podatke iz kartice
Priklopimo polnilni kabel v vozilo.
Polnjenje se prične.
Ko želimo zaključiti polnjenje, ponovno prislonimo kartico na mesto, ki je označeno na polnilnici.
Počakamo, da polnilnica zaključi polnjenje, nato pa izvlečemo kabel iz avtomobila in ga pospravimo.
V primeru uporabe aplikacije OneCharge je postopek sledeč:
Prijavimo se v aplikacijo (če še nimate uporabniškega računa se je potrebno registrirati).
Izberemo priključek, s katerim želimo polniti (v pomoč pri tem nam je lahko skener QR kod v mobilni aplikaciji, ki nam omogoča, da skozi skeniranje QR kode, ki se nahaja nad priključkom, pohitrimo proces izbire priključka).
Kliknemo na gumb »Izberi«.
Odpre sem nam okno, kjer lahko dodamo svojo bančno kartico, s katero želimo plačati (v primeru, da je RFID dodan kot plačilno sredstvo se točka 4. in 5. preskočita).
Po uspešnem vnosu bančne kartice bo narejena predavtorizacija sredstev za polnjenje.
Priklopimo vozilo.
Polnjenje se prične.
Ko želimo zaključiti polnjenje, odpremo aktivno sejo v aplikaciji in kliknemo: »zaključi polnjenje«.
Počakamo, da polnilnica zaključi polnjenje, nato pa izvlečemo kabel iz avtomobila in ga pospravimo.
S katerimi plačilnimi sredstvi lahko plačujem za polnjenje?
V aplikaciji OneCharge lahko za polnjenje plačujemo z uporabo bančnih kartic ali Petrolovih RFID kartic za elektromobilnost.
Za pomoč pri povezavi Petrolovih RFID kartic za elektromobilnost na vaš uporabniški račun se, prosimo, obrnite na naš kontaktni center na:
Bančno kartico dodate v aplikacijo OneCharge na zadnjem koraku po izbiri priključka, s katerim želite polniti. Aplikacija si bo zapomnila vašo izbiro plačilnega sredstva, tako da vam bo uporabljena kartica že na voljo na izbiro pri naslednjem polnjenju.
Kako pridobim svojo RFID kartico?
Kot fizična oseba lahko Petrol klub kartico elektromobilnosti pridobite
tukaj.
Kot poslovna stranka oseba lahko Petrol poslovno kartico elektromobilnosti pridobite tukaj.
Koliko stane polnjenje?
Cene polnjenja se razlikujejo glede na jakostni tip polnilnice, na kateri se nahajate, in se obračunavajo po preneseni električni energiji. Po preteku določenega časovnega intervala pa se obračunava še dodatna tarifa na presežne minute, ki je namenjena spodbujanju uporabnikov, da napolnjeno vozilo premaknejo in s tem sprostijo mesto za drug električni avtomobil. Do polnilnic lahko dostopate kot:
Polno registriran uporabnik. Na voljo v aplikaciji OneCharge ter z uporabo fizične ali poslovne RFID kartice elektromobilnosti. Možnost je namenjena vsem, ki naše polnilnice uporabljate redno, saj boste zgolj tako lahko uživali v vseh prednostih naše storitve. Svoj avto boste lahko polnili ugodneje, zraven pa spremljali še svoje transakcije, zgodovino uporabe ter optimizirali polnjenje – v aplikaciji poiskali zgolj priključke, ki so kompatibilni z vašim vozilom.
Kot začasno registriran uporabnik. Na voljo le v aplikaciji OneCharge. Možnost je namenjena vsem, ki svoje e-vozilo pri nas polnite zgolj občasno, ob uporabi pa želite ostati anonimni.
Zakaj so sredstva rezervirana in kdaj se bodo sprostila?
Pri uporabi bančne kartice kot plačilnega sredstva za polnjenje rezerviramo sredstva za polnjenje, da se prepričamo, da ima uporabnik dovolj sredstev za polnjenje. Sredstva rezervira banka, ki je izdajateljica kartice. Takoj po zaključku polnilne seje je razlika med stroški polnilne seje in predavtoriziranimi sredstvi sproščena z naše strani, banka pa je tista, ki jih mora vrniti na vaš račun. V večini primerov je predavtorizacija s strani banke sproščena v roku deset minut po zaključenem polnjenju, v nekaterih primerih pa so sredstva sproščena v sedmih delovnih dneh.
Zakaj se moje vozilo polni z nižjo močjo, kot je opredeljeno na polnilnici?
Najvišja moč, ki jo polnilnica lahko dosega, je vedno opredeljena na polnilnici. Vendar je v veliki meri ta odvisna od najvišje moči polnjenja (sposobnosti) avtomobila in od dejanskega stanja napolnjenosti baterije v samem vozilu. Navadno velja, da bolj kot je baterija polna, počasnejše bo polnjenje. Prav tako pomembno vlogo pri moči polnjenja igra temperatura baterije – v kolikor ni v optimalnih nivojih, bo avtomobil sam uravnaval moč polnjenja.
Razlike v registracijah?
Petrolove e-polnilnice lahko uporabljate na dva načina:
Kot polno registriran uporabnik. Na voljo v aplikaciji OneCharge ter z uporabo fizične ali poslovne RFID kartice elektromobilnosti. Možnost je namenjena vsem, ki naše polnilnice uporabljate redno, saj boste zgolj tako lahko uživali v vseh prednostih naše storitve. Svoj avto boste lahko polnili ugodneje, zraven pa spremljali še svoje transakcije, zgodovino uporabe ter optimizirali polnjenje – v aplikaciji poiskali zgolj priključke, ki so kompatibilni z vašim vozilom.
Kot začasno registriran uporabnik. Na voljo v aplikaciji OneCharge. Možnost je namenjena vsem, ki svoje e-vozilo pri nas polnite zgolj občasno, ob uporabi pa želite ostati anonimni.
Kako skeniram QR kodo?
Skeniranje QR kode nad priključki na polnilnici je možno le v mobilni aplikaciji OneCharge, toda moramo biti za uporabo prijavljeni v svoj uporabniški račun. Gumb za začetek skeniranja se nahaja v desnem spodnjem kotu začetnega zaslona. Ko pritisnemo na gumb se odpre fotoaparat naprave, katerega usmerimo na QR kodo, ki se nahaja nad priključkom, s katerim želimo polniti.
Kje lahko vidimo račune?
Račune za svoja polnjenja lahko vidimo v:
mobilni aplikaciji OneCharge, v razdelku »Pretekle seje«
na svojem elektronskem naslovu, ki sem ga uporabil za registracijo v mobilno ali spletno aplikacijo OneCharge
V primeru uporabe Petrol klub plačilne kartice za elektromobilnost dobimo mesečne račune, kjer se nahajajo specifikacije vseh opravljenih polnjenj
Kako sprostimo zataknjen kabel v avtomobilu/polnilnici?
Zataknjeni kabli so pogosta težava uporabnikov električnih vozil, saj proizvajalci vozil uporabljajo različne tehnike zaklepa polnilnih kablov kot zaščito pred krajo. Vedno poskrbite, da najprej:
Odklenete vozilo (postopek vsaj enkrat ponovite; odkleni, zakleni)
Končate polnjenje, ki se trenutno izvaja
Odklopite kabel iz vozila
V primeru, da je kabel po uspešno izvedenih zgornjih postopkih še vedno zaklenjen, prosimo, da se za pomoč obrnete na našo podporo strankam, na:
Kdaj smem aktivirati gumb v sili na polnilnici in kako ga vzpostavim nazaj?
Aktivacija gumba v sili je rešitev za prekinitev polnjenja v nujnih primerih. Ta prekine dovod na celotni polnilnici in v trenutku poskrbi, da se v primeru nesreče pri polnjenju dovod elektrike nemudoma prekine. Pritisk gumba v ne nujnih primerih je PREPOVEDAN. Za nujne primere se upoštevajo vse situacije, ki resno ogrožajo življenja posameznikov in večjo materialno škodo.
Kje lahko s Petrolovo aplikacijo OneCharge ali RFID kartico polnim v tujini?
V spletni ali mobilni aplikaciji OneCharge lahko najdete vse partnerske polnilnice ponudnikov, s katerimi imamo urejeno sodelovanje. S polno ali začasno registracijo v aplikaciji OneCharge v koraku po izbiri polnilnice dodate bančno kartico in pričnete s polnjenjem. Trenutno lahko polnite tudi z uporabo RFID kartice.
Ceniki polnjenja pri partnerjih so objavljeni tukaj.
Sem imetnik RFID kartice drugega ponudnika storitev polnjenja. Ali lahko polnim na Petrolovi mreži polnilnic?
Večina ponudnikov storitve polnjenja ima tudi svojo aplikacijo ali objavljen seznam polnilnic, kjer lahko polnite svoje vozilo s ponudnikovo RFID kartico. V primeru sklenjenega sodelovanja s Petrolom boste v aplikaciji videli tudi Petrolove polnilnice, na katerih lahko polnite svoje vozilo. V nasprotnem primeru lahko preverite s prepoznavanjem kartice na polnilnici ali se obrnete na svojega ponudnika. V primeru, da v dani situaciji nimate te monosti, predlagamo začasno registracijo v aplikaciji OneCharge in uporabo bančne kartice.
Kaj je prijava z Moj Petrol?
V aplikacijo Onecharge se lahko prijavite z obstoječim ali novim Moj Petrol uporabniškim računom, ki ga Petrolovi uporabniki mobilnih aplikacij, kot sta na primer Na poti ali Moj Petrol, že imate. V postopku registracije ali prijave povežete vaš obstoječi ali novi Moj Petrol uporabniški račun z obstoječim ali novim Onecharge uporabniškim računom. Kasneje se lahko prijavite v vse Petrolove aplikacije z enotnim Moj Petrol uporabniškim računom.
Ali lahko aplikacijo Onecharge uporabljam hkrati kot poslovni in zasebni uporabnik?
Poslovni uporabniki ali uporabniki, ki uporabljajo več EV vozil, se lahko znajdejo v situaciji, ko bi na svojem mobilnem telefonu želi plačati polnjenje z različnimi plačilnimi metodami ali plačniki. Dopoldne s službenim EV vozilom bi plačali s Petrol poslovno kartico in zvečer z zasebnim EV vozilom bi plačali s Petrol klub kartico. Aplikacija Onecharge vam to omogoča s funkcijo »Zamenjaj profil«. V aplikaciji Onecharge hitro in enostavno preklapljate med različnimi uporabniškimi računi, ki imajo različne plačilne metode ali plačnike.
Petrol poslovna kartica ⇔ Petrol klub kartica
Petrol klub kartica ⇔ Bančna kartica
Plačnik podjetje ⇔ Plačnik fizična oseba
Kako se uporablja »Zamenjaj profil«?
Prijavite se v aplikacijo Onecharge. Odjavite se in se prijavite z drugim uporabniškim imenom. Aplikacija si zapomni obe prijavi in vam sedaj ponudi možnost hitrega preklopa med uporabniškimi računi. Odprite meni (≡), izberite prvo izbiro (ime trenutnega uporabniškega računa), izberite »Zamenjaj profil« ter izberite uporabniški profil, ki je na voljo. Aplikacija bo preklopila na izbran uporabniški račun. Na enak način lahko preklopite na prvi uporabniški račun.
V drugem oknu ste bili odjavljeni ali pa vam je potekla seja. Trenutna stran se bo osvežila.
Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.