Lahko v HIP mobilu vklopim storitev "čakajoči klic" ali "zgrešeni klic"?
Seveda!
Čakajoči klic vključite preko ukaznega niza: v telefon vtipkajte *43# in pritisnite tipko kliči. Storitev vam zdaj omogoča dodatno vzpostavitev zveze, kar pomeni, da med pogovorom vzpostavite dodatno zvezo, ki je lahko odhodna zveza ali dohodna zveza. Za izklop vtipkajte #43# in pritisnite tipko kliči. Storitev je brezplačna.
V primeru dohodne zveze je v domačem omrežju Telekoma Slovenije dohodni klic za vas brezplačen, v tujem omrežju se vam dodatna dohodna zveza tudi vam obračunava po trenutno veljavnem ceniku za gostovanje v tujem omrežju. V primeru dodatne odhodne zveze se vam klic v domačem omrežju Telekoma Slovenije obračunava po ceniku vašega paketa in v primeru gostovanja v tujini po ceniku tujega operaterja. Priporočamo vam, da preverite tudi napotke za opravljanje klicev v tujini.
V času nedosegljivosti je uporabnikom HIP mobil na voljo storitev SMS zgrešeni klic, ki je že samodejno vključena. Storitev vam posreduje informacijo, kdo in kdaj vas je klical ko ste bili nedosegljivi. Ob ponovni dosegljivosti prejmete SMS s seznamom zgrešenih klicev. Storitev deluje tudi v tujini.
Kakšna je najvišja vrednost dobroimetja, ki ga lahko imam na svojem računu HIP mobil?
Najvišja vrednost dobroimetja na računu HIP mobil je 500 € (z DDV).
Kako v HIP mobil nadzorujem svojo porabo?
Za preverjanje stanja vtipkajte *145# in pritisnite tipko kliči. Na zaslonu se prikaže informacija o trenutnem stanju ter datumu veljavnosti. Sistem vas obvesti, ko je račun prazen (klic ali seja se prekine).
Kako v HIP mobil nadzorujem svojo porabo prenosa podatkov?
17. 6. 2018 smo vključili brezplačno storitev Monitor prenosa podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije, ki vam omogoča nadzor nad svojo porabo mobilnih podatkov.
Storitev Monitor prenosa podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije je voljo vsem uporabnikom Hip mobil, ki imajo izbrano tarifo Hip mobil, pri kateri se prenos podatkov obračunava glede na količino prenesenih podatkov. Uporabniki Hip mobil imajo pri tem za limit porabe mobilnega prenosa podatkov nastavljeno privzeto vrednost 20 € z DDV (16,4 € brez DDV). Ob dosegu nastavljene vrednosti limita se prenos podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije ustavi.
Priprava in uvedba storitve je izvedena na podlagi 132.a člena Zakona o elektronskih komunikacijah in splošnega akta, ki je bil objavljen 14. februarja 2018 v Uradnem listu RS. Sprememba pogojev je potrebna zaradi uskladitve z veljavno zakonodajo in ne omogoča odstopa od naročniške pogodbe brez plačila pogodbenih obveznosti.
Kako svojo HIP mobil številko objavim v Telefonskem imeniku Slovenije?
Za objavo številke v Telefonskem imeniku Slovenije izpolnite obrazec Vloga za objavo/spremembo objave podatkov v Telefonskem imeniku Slovenije. Za podrobnejša navodila za izpolnjevanje obrazca preberite navodila za izpolnjevanje obrazcev.
Kako se je s 15. junijem 2017 spremenilo obračunavanje mobilnih storitev v območju držav z EU tarifo?
V skladu z Uredbo EU o ukrepih za enotni evropski trg (Uredba št. 2015/2120 z dne 25. 11. 2015) in izvedbeno Uredbo EU (Uredba št. 2016/2286 z dne 15. 12. 2016) se 15. junija 2017 spremeni način obračunavanja mobilnih storitev gostovanja v območju držav z EU tarifo (v nadaljevanju: območje z EU tarifo): Avstrija, Belgija, Bolgarija, Ciper (grški del), Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Gibraltar, Grčija, Hrvaška, Irska, Islandija, Italija, Latvija, Liechtenstein, Litva, Luksemburg, Madžarska, Malta, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Španija, Švedska, Velika Britanija, Severna Irska in Vatikan.
Spremembe obračunavanja mobilnih storitev med gostovanjem v območju z EU tarifo, ki s 15. junijem stopijo v veljavo, so naslednje:
Obračun posameznih storitev (klici, sporočila SMS in mobilni prenos podatkov), opravljenih v območju z EU tarifo, bo enak kot v Sloveniji.
Cene odhodnih klicev v države izven območja z EU tarifo ter klicev na posebne, komercialne in premijske številke, tudi pri tovrstnih klicih na območju z EU tarifo, ostanejo nespremenjene. Prav tako ostajajo nespremenjene cene klicev sporočil SMS iz Slovenije v tujino, tudi v območje z EU tarifo. Morebitne zakupljene enote iz 30-dnevnega paketa Hip mobil 2000 (minute/sporočila SMS/mobilni prenos podatkov) veljajo pod enakimi pogoji kot doma tudi v območju EU tarife, tako boste lahko vse zakupljene enote porabili brez dodatnih stroškov tudi v EU. Zakupljena sporočila MMS veljajo tudi za poslana sporočila iz območja z EU tarifo, pri tem pa se za vsak poslan ali prejet MMS znotraj območja z EU tarifo obračuna prenos podatkov, ki se odšteva od zakupljene količine prenosa podatkov posameznega paketa. Po porabi zakupljenih količin se enote obračunavajo po ceniku (kot v Sloveniji). Morebitne zakupljene enote za prenos podatkov iz 10-dnevnega paketa Hip mobil 10GB bodo s 15. 6. 2017 na voljo le v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije, njihovo koriščenje v EU ne bo možno in v nobenem primeru ne vpliva na obračun in ceno storitev, ki veljajo za gostovanje v EU.
Kako s HIP mobil vzpostavim internetno povezavo?
Splošne nastavitve, ki jih potrebujete za uspešno vzpostavitev internetne povezave v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije, ki ga uporablja HIP mobil so:
Ime dostopne točke (APN): internet
Uporabniško ime (Username): mobitel
Geslo (Password): internet
Kako napolnim svoj HIP mobil račun?
Na prodajnem mestu Petrol najprej kupite vrednotnico za polnjenje predplačniškega računa HIP mobil.
Kdo vrednotnice nato vpišite v telefon v obliki *145*XXXXXXXXXXXXXXXX# in pritisnite tipko kliči. XXXXXXXXXXXXXXXX je16-mestna številka, ki jo prepišete z računa. Po uspešni polnitvi prejmete obvestilo.
V primeru napačno vnesene 16-mestne številke se polnjenje računa zaklene. S svoje številke HIP mobil pokličite Center za pomoč uporabnikom (na brezplačni številki 031 050 050 iz mobilnega omrežja Telekoma Slovenije ali na +386 31 050 050 iz tujine). V Centru vam bomo napolnili vaš račun in odklenili nadaljnja polnjenja.
Kako lahko vrnem kupljen predplačniški paket HIP mobil?
V primeru nakupa blaga na prodajnem mestu ga vrnete na isto prodajno mesto, tam pa prodajalec oceni pogoje upravičenosti vračila blaga. To velja tudi ob ugotovitvi stvarne napake na kupljenem blagu.
V primeru uveljavljanja reklamacije, SIM kartico vrnete na isto prodajno mesto, kjer prodajalec oceni pogoje upravičenosti vračila blaga. Po ugotovitvi morebitne težave vam bomo SIM kartico zamenjali. Če gre za napako uporabnika, se novo SIM kartico plača po veljavnem ceniku, v primeru tovarniške napake pa je menjava brezplačna.
Kako dolgo velja dobroimetje na mojem HIP mobil računu?
Dobroimetje na računu HIP mobil lahko koristite 90 dni od dneva zadnje polnitve. Novo 90-dnevno obdobje se začne z vsakokratno polnitvijo. Po preteku 90 dni in brez nove polnitve ne morete več vzpostavljati zvez, sprejemati klicev in uporabljati dodatnih storitev, ne glede na morebitno dobroimetje na računu HIP mobil.
Če napolnite račun HIP mobil v času od 91. do 270. dneva, lahko ponovno črpate morebitno dobroimetje na računu HIP mobil, ki je obstajalo 90. dan uporabe po zadnjem polnjenju. Novi znesek se prešteje morebitni neporabljeni vrednosti na računu. Če tudi v teh naslednjih 180 dneh ne izvedete polnitve, se po preteku 270 dni od zadnjega polnjenja se številka trajno zaklene. S tem izgubite morebitno neporabljeno vrednost na računu in številko. Vsakokratna polnitev računa pomeni, da od dneva te polnitve znova začne teči 90-dnevni rok.
Kako aktiviram svojo novo HIP mobil številko?
Vstavite SIM kartico v vaš mobilni telefon ali napravo in prižgite mobilni telefon.
Vpišite PIN kodo, ki jo najdete na hrbtni strani okvirčka kartice SIM. Za aktivacijo številke je nato potrebno vtipkati še *145# ter pritisniti tipko za klicanje. Številka se aktivira tudi s polnjenjem računa.
Z aktivacijo HIP mobil SIM kartice prejmete 100 enot -100 minut, SMS sporočil ali MB prenosa podatkov. Veljavnost prejetih 100 enot je 30 dni.
Kaj lahko storim, če izgubim svojo SIM kartico?
V primeru kraje, izgube ali uničenja SIM kartice obiščite prodajno mesto Petrol, kjer z ustreznim dokazilom o lastništvu SIM kartice oddate pisno izjavo, na podlagi katere bo uporaba SIM kartice onemogočena najpozneje v 24 urah po oddaji izjave. Za pomoč pri izpolnjevanju obrazca kliknite navodila za izpolnjevanje obrazcev.
Lastništvo SIM kartice HIP mobil izkažete z okvirčkom SIM kartice Hip mobil ali kopijo SIM kartice Hip mobil, na katerem so informacije o SIM kartici. Morebitni stroški opravljenih storitev v času do izklopa bremenijo dobroimetje na računu uporabnika Hip mobil. V primeru kraje, izgube ali uničenja SIM kartice bo Telekom Slovenije le na podlagi pisne izjave uporabnika HIP mobil izklopil možnost nadaljnje uporabe SIM kartice.
Če želite še naprej uporabljati storitve z isto mobilno številko, ob predložitvi dokazila o lastništvu mobilne številke na prodajnem mestu Petrol takoj dobite novo SIM kartico. Strošek nove SIM kartice po veljavnem ceniku poravnate takoj na prodajnem mestu. Telekom Slovenije bo po prejetju zahteve vključil novo SIM kartico z isto številko. Če izgubite identifikacijske dokumente, dokončno izgubite pravico do uporabe dodeljene mobilne številke HIP mobil.
Kaj lahko storim, če izgubim svojo PIN ali PUK kodo?
Ali obstajajo dodatne storitve uporabe HIP mobil na Hrvaškem?
Seveda! Za brezskrbno komunikacijo pri naših južnih sosedih izberite HR-internet.
HR–internet je dodatna storitev za uporabo mobilnih storitev in zajema prenos podatkov na Hrvaškem v mobilnem omrežju operaterja Hrvatski Telekom. Zakup HR-internet je na voljo uporabnikom HIP mobil v mobilnem omrežju Hrvatskega Telekoma, uporabniki LTE/4G+ Telekoma Slovenije pa bodo lahko ob tem izkoristili tudi prednost hitrega mobilnega interneta, ki ga v omrežju omenjenega operaterja zagotavlja gostovanje LTE.
Storitev se zaračunava mesečno, cena je 9,95 € (z DDV) in velja za tekoče obračunsko obdobje (od prvega do zadnjega dne v mesecu), ne glede na datum vklopa ali izklopa. Ko je zakup HR-internet vključen, se samodejno podaljšuje vsak prvi dan v mesecu (možen je zamik nekaj minut zaradi sistemskega podaljševanja in preverjanja). O tem boste obveščeni prek SMS-sporočila, ki bo poslan v dopoldanskem času.
Za vklop uporabnik pošlje SMS s ključno besedo HR internet na 1917. Po vklopu storitev velja do preklica. Po vklopu zakupa je zaradi pravilnega delovanja treba prekiniti in ponovno vzpostaviti podatkovno zvezo. Preklic je možen prek SMS sporočila s ključno besedo HR internet NE na 1917.
Ker velja zakup le v omrežju Hrvaškega Telekoma (HT), vam svetujemo ročno izbiro operaterja pri gostovanju na Hrvaškem. Omrežje HT ima lahko na vaši napravi več imen: HR-CRONET, T-Mobile HR ali HT HR. Pri zakupu HR-internet se po porabi zakupljenih količin koristijo količine izbranega paketa ali pa se prenos podatkov zaračuna po veljavnem ceniku. HR-internet se lahko zakupi samo enkrat v obračunskem obdobju.
Ali lahko s HIP mobilom kličem na številko v sili 112?
Za opravljanje klica na center na obveščanje 112 mora biti v telefonu SIM kartica (na podlagi Uredbe o podelitvi koncesije za opravljanje GSM-storitev Ministrstva za promet in zveze).
Na 112 lahko kličete tudi z blokirano SIM kartico, po preteku 90 dni od zadnje polnitve SIM kartice HIP mobil (po preteku 270 dni klic ni mogoč), pa tudi s SIM kartico tujega operaterja, s katerim nimamo pogodbe o gostovanju.
Ali lahko HIP mobil uporabljam tudi v tujini?
Uporabniki HIP mobil lahko mobilne storitve enostavno uporabljate tudi v tujini. Uporabniki lahko gostujete v omrežjih tujih operaterjev, s katerimi ima Telekom Slovenije sklenjeno komercialno pogodbo o gostovanju. Prav tako je omogočen paketni prenos podatkov (GPRS) v tujini brez predhodnega vklopa.