Sporočanje stanja števca za elektriko

Se želite izogniti letnemu poračunu in plačevati elektriko po dejanski porabi?

Stanje števca nam lahko odjemalci Petrol Elektrike sporočite vsak mesec in obračunali vam bomo dejansko porabo električne energije. Da pa bomo stanje lahko upoštevali, vas prosimo, da nam le-to posredujete od 1. do 3. dne v mesecu za pretekli mesec na sledeče načine:

  • Stanje lahko oddate preko mobilne aplikacije Moj Petrol. Več o aplikaciji Moj Petrol in povezavi za namestitev si oglejte tukaj.
     
  • Stanje lahko oddate preko spletnega portala Moj Petrol, kjer vam je na voljo tudi pregled porabe, stanje Zlatih točk in drugih ugodnosti ter pregled računov.
     
  • Ponujamo vam tudi možnost sporočanja stanja števca preko SMS sporočil, kjer se lahko prijavite tudi na opomnik. Oglejte si navodila za prijavo.
     
  • Stanje pa lahko oddate tudi na brezplačni telefonski številki 080 22 66.
     

Stanje števca preko mobilne aplikacije Moj Petrol, spletnega portala Moj Petrol, klicnega centra in SMS sporočila lahko oddajo le gospodinjski odjemalci.

Ste pravna oseba? Želite oddati stanje števca za vaše podjetje?

Odstrani priponko

Največja dovoljena teža datoteke je 5MB.
Omogočeno je nalaganje datotek s končnicami *.png, *.jpg, *.gif in *.pdf.