Pogosta vprašanja in odgovori


Menjava ponudnika je bolj enostavna, kot mislite.
Preglejte pogosta vprašanja in odgovore,
ali uporabite Povej Petrolu na dnu strani.

Koliko časa traja postopek zamenjave dobavitelja?

Zamenjava dobavitelja traja med 3 in 7 tedni od oddaje popolne vloge. Če bomo vašo vlogo prejeli do vključno 10. dne v mesecu oziroma zadnji delavni dan pred 10., če gre za dela prost dan, bo zamenjava dobvaitelja opravljena s 1. dnem v prihodnjem mesecu.

Kdo mi bo reševal težave z izpadom električne energije, okvare števca, odčitaval števec ... ali se bo z zamenjavo dobavitelja poslabšala kakovost oskrbe?

Kakovost oskrbe se z zamenjavo dobavitelja nikakor ne more poslabšati. Za kvalitetno dobavo električne energije in upravljanje z omrežjem še vedno skrbi področni operater omrežja oz. sistemski operater, distribucijskega omrežja, ki ima skladno z zakonom obvezo opravljati predpisane sistemske storitve (namestitev priključka, odčitavanje števca, nemotena dobava). Petrol je zgolj pogodbeni dobavitelj električne energije.

V primeru izklopa, okvar na omrežju, zamenjave varovalk ali meritev pokličite na spodnje številke področnih distributerjev:

Področni distributer (obvestila o izklopih) Okvare na omrežju Zamenjava varovalk, meritve, ostalo
Elektro Ljubljana 01 230 40 02 01 230 40 03
Elektro Maribor 080 21 05 080 21 01
Elektro Celje 03 420 12 40 03 420 10 00
Elektro Gorenjska 04 208 33 33 04 208 30 00
Elektro Primorska 080 34 32 080 34 31

Kakšna bo cena električne energije v prihodnje?

Oglejte si veljavni cenik električne energije za gospodinsjke odjemalce. Prepričani smo, da vam lahko zagotovimo konkurenčno ceno. Osnovno ponudbo stalno dopolnjujemo s privlačnimi ugodnostmi, ki jih najdete v Petrol klub katalogu.

 

Ali Petrol zaračunava kakšne dodatke, kot nekateri drugi dobavitelji?

Petrol ne zaračunava nobenih dodatkov, kot so dodatek na visoko porabo, vodenje računa, odprtje direktne bremenitve - trajnika in podobno. Pri Petrolu plačate le porabljeno električno energije ter omrežninske in davčne postavke, ki so predpisane in so zavezujoče za vse dobavitelje.

Ali imam z zamenjavo dobavitelja dodatne stroške?

Ne, Petrol izvede vse postopke zamenjave dobavitelja brezplačno. Morate pa sami preveriti, da se niste časovno vezali z vašim obstoječim dobaviteljem (taki primeri so zelo redki oz. samo v primeru, če ste v zadnjem času sklepali takšno pogodbo).


Ali bom sedaj dobival dve položnici: eno za distribucijo električne energije in eno za dobavo električne energije?

Ne, tako kot sedaj, bosta omrežnina in dobava električne energije na enem računu, ki vam ga bo pa pošiljal Petrol.

Sedaj že uporabljam Petrol klub plačilno kartico zvestobe in plin mi tudi že dobavlja Petrol d.d. Ali lahko dobim samo eno mesečno položnico in prihranim tudi na stroških plačila položnice?

Da. V kolikor želite prejemati skupen obračun lahko izberete med možnostjo plačila preko ene posebne položnice ali preko skupnega trajnega naloga. Za odprtje trajnega naloga vam ni potrebno obiskati banke, saj za to na podlagi vašega pooblastila poskrbi Petrol.

Ali imajo lahko stanovalci iste zgradbe različne dobavitelja električne energije?

Da, vsako gospodinjstvo, ki ima svoje merilno mesto (npr. posamezno stanovanje v bloku), lahko samostojno izbira dobavitelja.

 

Če imate pomisleke in dodatna vprašanja, nam pišite na e-naslov elektrika@petrol.si, pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 66, ali pa uporabite obrazec Povej Petrolu: 

Odstrani priponko

Največja dovoljena teža datoteke je 5MB.
Omogočeno je nalaganje datotek s končnicami *.png, *.jpg, *.gif in *.pdf.