Ups! Vaša seja je potekla. Z brskanjem po spletni trgovini boste nadaljevali kot gost.

Kako vrnem kupljen izdelek ali storitev?

Do kdaj lahko vrnem kupljen izdelek ali storitev?

Naročilo v Petrol eShop predstavlja pogodbo, sklenjeno na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov. Kot potrošnik imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

14-dnevni rok za odstop od pogodbe začne teči:

  1. Ob nakupu storitve: z dnem sklenitve pogodbe o opravljanju storitve.
  2. Ob nakupu izdelka: z dnem, ko vi (ali tretja oseba, ki ste jo imenovali in ki ni prevoznik) pridobite dejansko posest nad blagom. Natančneje:
    • Z dnem ko pridobite posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih ste jih naročili v enem naročilu.
    • Z dnem ko pridobite posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov.
    • Z dnem ko pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
    • Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, z dnem sklenitve pogodbe.

Da odstopate od pogodbe nam sporočite:

  • Prek elektronske pošte: na naslov eshop@petrol.si nam posredujte izpolnjen “Obrazec za odstop od pogodbe” ali drugo nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe. Priložite še kopijo dokumentov, ki ste jih prejeli ob dobavi izdelka in ki dokazujejo istovetnost izdelka in kupca.
  • Po telefonu: pokličite nas na brezplačno telefonsko številko 080 22 13.
  • Po navadni pošti: pišite nam na naslov Petrol d.d., Dunajska cesta 50, 1000 Ljubljana, s pripisom “Za Petrol eShop”.

Priporočamo vam, da svojo izjavo o odstopu od pogodbe sporočite v pisni obliki.

Kako lahko vrnem kupljen izdelek?

Kupljene izdelke in prejete izdelke nam vrnite najpozneje v 14 dneh po tem, ko nam sporočite, da od pogodbe odstopate:

  • Po pošti: izdelke nam po pošti posredujte na naslov Petrol, d. d., SDC Zalog, Zaloška cesta 259, 1000 Ljubljana, s pripisom “za Petrol eShop”. Šteje se, da ste blago vrnili pravočasno, če ga pošljete pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
  • Osebno: izdelke lahko osebno vrnete vsak delovnik med 7. zjutraj in 3. popoldne, na naslovu Petrol, d. d., SDC Zalog, Zaloška cesta 259, 1000 Ljubljana.

Ob vračilu izdelku priložite še pisno pojasnilo, da se ta vrača zaradi odstopa od pogodbe (najlažje je, če se vračilu priložite kopijo izpolnjenega Obrazca za odstop od pogodbe) ter priložite kopijo računa ali drugega dokazila o opravljenem nakupu.

Strošek vračila izdelkov bremeni vas, potrošnika. Odgovarjate tudi za morebitno zmanjšano vrednost izdelka če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni bilo nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka. Zato vam priporočamo, da izdelek vrnete nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži.

Če ste za svoj izdelek ali storitev že plačali, vam bomo plačani znesek vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili. Če ste za nakup uporabili Zlate točke, vam bomo te vrnili na vaš uporabniški račun oz. vašo Petrol klub kartico zvestobe.

Več o odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo si preberite v naših splošnih pogojih.

Brezplačna dostava na vse bencinske servise
Možnost plačila do 12 obrokov brez obresti
Nagrajevanje zvestobe z Zlatimi točkami
Povsem varen nakup