Predelava dizla na plin

Predelava na plin prinaša številne prednosti

Predelava dizla na plin mogoča, a cenovno manj ugodna, saj je prihranek v primerjavi s predelavo bencinskega motorja manjši. Vožnja na lpg tudi ekološka.

Nudimo strokovno in hitro vgradnjo avto plina!

Zakaj se danes vse več voznikov odloča za predelavo svojega vozila na plinski pogon? Glavni razlog je zagotovo nizka cena plina, ki je v primerjavi z bencinom do 50 odstotkov nižja. Vožnja na lpg tako prinaša kar za polovico nižje mesečne stroške za nakup goriva. Druga prednost, ki ga prinaša predelava avta na plin, pa je manjše onesnaževanje okolja. Pri izgorevanju avtoplina se v ozračje ne sproščajo trdi delci, izpusti strupenih plinov pa so manjši od izpustov pri avtomobilih z bencinskim motorjem. Vožnja na lpg blagodejno vpliva tudi na vitalne mehanske dele vozila, saj zagotavlja tišji tek motorja, manjšo obrabo njegovih cilindrov ter daljšo življenjsko dobo motornega olja, katalizatorja in lambda sonde, posledično pa tudi motorja.

Varčna vožnja na lpgS tehničnega vidika je vgradnja plina v vozilo na bencinski pogon povsem preprosta, saj ne gre za poseg v vitalne dele vozila, ampak dela potekajo ob motorju. Bencinski del ostane nedotaknjen, dogradijo pa se rezervoar, napeljava, uparjalnik in sistem vbrizgavanja plina. Rezervoar za plin najpogosteje vgradimo v prtljažnik, v prostor, ki je sicer namenjen rezervni pnevmatiki. Pritrdimo ga s posebnimi sponami, ki zagotavljajo njihovo stabilnost. 
Vgradnja avtoplinskega sistema je možna pri skoraj vseh vozilih na bencinski pogon, predelavo dizla pa zaradi nekoliko višjih stroškov mnogi odsvetujejo.

Predelava dizelskega motorja na plin nekoliko drugačna

Zaradi specifičnih lastnosti dizelskih motorjev je predelava dizla na plin nekoliko drugačna od predelave motorja bencinskega avtomobila. Vgradnja plinskega sistema v dizla je seveda možna, a je cena kljub poznejšemu prihranku še vedno zelo visoka. Predelava dizelskega motorja na plin sicer zniža stroške goriva, a še zdaleč ne toliko kot pri bencinskem motorju. Pri zadnjem je prihranek lahko tudi 50%, medtem ko pri dizelskem motorju ne presega 8%. To pomeni, da je doba, v kateri se vam investicija povrne, občutno daljša. Zato vam svetujemo, da s predelavo dizla na avtoplin še nekoliko počakate, vsaj do takrat, ko bo cenovno upravičena.

Petrol Ljubljana vam v petih servisnih delavnicah Tip Stop Vianor po Sloveniji poleg predelave vozil na bencinski pogon nudi tudi predelave dizla. Predelava na plin je ugodna, poleg kakovostne vgradnje plinskega sistema pa vam nudimo tudi strokoven pristop pri nadaljnjem servisiranju vozila. Zagotavljamo kakovostne preventivne preglede, pripravo vozila na sezono in redni servis avtomobila, tudi avta na plin.

Odstrani priponko

Največja dovoljena teža datoteke je 5MB.
Omogočeno je nalaganje datotek s končnicami *.png, *.jpg, *.gif in *.pdf.